Så springer vi ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Mother-love

UnderStjernerne skriver:

Ja, vi er ganske vist ikke "nye" på Baby.dk, men vi har været anonyme indtil videre. Nu, efter nakkefoldsskanningen og efter at familien har fået de glædelige nyheder, tør vi godt stå frem og sætte navn og ansigt på herinde 

Vi hedder Sarah og Sarah, og er et lesbisk par i tyverne, der venter vores første barn til den 17. november 2013.

Vi har været sammen i 1½ år til sommer, bor i et smukt, lille hus på landet nær Holbæk, hvor vi selv har renoveret det hele, og fortsat er igang med at lave børneværelse. 

Det var lidt om os, vi har en lidt mere uddybende "profil" på vores blog, hvis I skulle være interesserede. Linket er herunder 

Hvis vi har nogle facebookvenner herinde, vil vi gerne bede dem om ikke at skrive noget på fb, da vi endnu ikke har offentliggjort det dér 

Velkommen til en super dejlig side hvor man kan få svær på alle sine spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

UnderStjernerne

michelledam skriver:

Velkommen til en super dejlig side hvor man kan få svær på alle sine spørgsmål.

Tusind tak 

Anmeld

20. maj 2013

UnderStjernerne

Stivdie skriver:

Ih hvor hyggeligt med nye ansigter!
Jeg har termin d. 12. november, så vi er jo næsten lige langt! Er der begyndt at være en synlig babyhule, eller er det ligesom mig, der stadig venter tålmodigt på en rigtig bule, der kan vises frem?

Tjaaa, altså når jeg ligger ned kan vi ane en babyhule. Står jeg op, så ser jeg egentlig bare tyk ud  Men har heller aldrig været slank, så jeg tror desværre ikke man kan se på mig at jeg er gravid før uge 20 eller sådan 

Anmeld

20. maj 2013

Stivdie

UnderStjernerne skriver:

Tjaaa, altså når jeg ligger ned kan vi ane en babyhule. Står jeg op, så ser jeg egentlig bare tyk ud  Men har heller aldrig været slank, så jeg tror desværre ikke man kan se på mig at jeg er gravid før uge 20 eller sådan 

Hihi, det lyder som mig! Jeg ser også bare småtyk ud, når jeg står op
Men hvor bliver det hyggeligt, når der kommer en rigtig hule - kæresten glæder sig også helt vildt til jeg begynder at ligne en rigtig gravid

Anmeld

20. maj 2013

Anonym8827

Så sejt!, velkommen til

Anmeld

22. maj 2013

UnderStjernerne

Stivdie skriver:

Hihi, det lyder som mig! Jeg ser også bare småtyk ud, når jeg står op
Men hvor bliver det hyggeligt, når der kommer en rigtig hule - kæresten glæder sig også helt vildt til jeg begynder at ligne en rigtig gravid

Vi herhjemme kan heller ikke vente til man faktisk kan se at det er en lille baby, der ligger i maven  Men det bliver spændende at se hvornår det sker 

Anmeld

22. maj 2013

LMX

Stort tillykke med de dejlige omstændigheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.