Så springer vi ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

baby012

Tillykke og velkommen , håber i er tilfreds med siden 

er i så begge gravide? Eller hvem af jer er  

brugte i doner hvis man må spørge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Koen.

Velkommen til og tillykke med den lille kommende ny

Anmeld

16. maj 2013

UnderStjernerne

AnnL skriver:

Velkommen til og tillykke

Tak! 

Anmeld

16. maj 2013

UnderStjernerne

Asta&Alfred skriver:

Stort tillykke

Tak skal du have 

Anmeld

16. maj 2013

UnderStjernerne

Muhmi skriver:

Stort tillykke... Hvem af jer er så gravid og hvordan og hvorledes? Hvis jeg må være så nysgerrig at spørge

Tak! Og du må hjertens gerne være nysgerrig 

Det er mig, den mørkhårede på billede, der er gravid. Jeg er den yngste af os på 22, og min forlovede, den rødhårede, er 24 

Vi har så planer om at min forlovede bærer det næste barn, men lige nu fokuserer vi på det, der er på vej 

Anmeld

16. maj 2013

UnderStjernerne

baby012 skriver:

Tillykke og velkommen , håber i er tilfreds med siden 

er i så begge gravide? Eller hvem af jer er  

brugte i doner hvis man må spørge 

Mange tak!  Vi er allerede ret glade for at være herinde, det er jo skønt at have nogle, der står og er ligeså babytossede som vi er 

Det er mig, den mørkhårede på billedet, der er gravid, men planen er at min forlovede, den rødhårede, skal bære det næste barn. Vi tager dog lige et barn ad gangen og fokuserer på det 

Vi brugte en anonym sæddonor, ja 

Anmeld

16. maj 2013

UnderStjernerne

Tanja. skriver:

Velkommen til og tillykke med den lille kommende ny

Tak! 

Anmeld

16. maj 2013

Muhmi

UnderStjernerne skriver:

Tak! Og du må hjertens gerne være nysgerrig 

Det er mig, den mørkhårede på billede, der er gravid. Jeg er den yngste af os på 22, og min forlovede, den rødhårede, er 24 

Vi har så planer om at min forlovede bærer det næste barn, men lige nu fokuserer vi på det, der er på vej 

Åårh det lyder dejligt.. Er du så generet af din graviditet eller har du det bare superduper?

Fedt at i kan deles om det egentlig og det ikke kun er én af jer der får lov at opleve at være gravid

Har i så brugt donorsæd eller har i fundet en nær/god ven som har lige de ting i leder efter?

Anmeld

16. maj 2013

Loa

Stort tillykke med det kommende

Pudsigt i lige har fundet en med samme navn som jer selv

Anmeld

17. maj 2013

UnderStjernerne

Muhmi skriver:

Åårh det lyder dejligt.. Er du så generet af din graviditet eller har du det bare superduper?

Fedt at i kan deles om det egentlig og det ikke kun er én af jer der får lov at opleve at være gravid

Har i så brugt donorsæd eller har i fundet en nær/god ven som har lige de ting i leder efter?

Jeg er stort set ikke generet. Der var lidt med kvalme ved tandbørstningen i starten, men det er heldigvis overstået nu  Ellers har jeg egentligt kun lidt af træthed og hovedpine ind imellem.

Vi har købt anonym donorsæd gennem fertilitetsklinikken, ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.