Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Hvordan laver I jordbærgrød til jeres børn? Med eller uden sukker? Kan man "nøjes" med at koge frosne jordbær med en smule vand også blende ligesom med æbler og pærer eller bliver det for surt?
Hvordan laver I jordbærgrød til jeres børn? Med eller uden sukker? Kan man "nøjes" med at koge frosne jordbær med en smule vand også blende ligesom med æbler og pærer eller bliver det for surt?
Jeg koger en pose bær med lidt vand, en stang vanille + den tomme skal fra vanillen fisker vanillestangen op og blender.. putter stangen i igen og sætter på køl natten over.. her bliver det ik for surt men Ida er heller ingen sukkergris
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Det må man ik gi til børn
Det må man ik gi til børn
Team Putte skriver: Jeg koger en pose bær med lidt vand, en stang vanille + den tomme skal fra vanillen fisker vanillestangen op og blender.. putter stangen i igen og sætter på køl natten over.. her bliver det ik for surt men Ida er heller ingen sukkergris
DianaBaastrup skriver: Åh for pokker, vidste jeg ikke ;0
Åh for pokker, vidste jeg ikke ;0
Månsson skriver: Voksne burde os holde sig fra det..Så blev du det klogere idag
Voksne burde os holde sig fra det..Så blev du det klogere idag
DianaBaastrup skriver: Arme diabetikere hvis voksne også skal holde sig fra det, der er jo også forskel på kemisk sødemiddel og naturlig sødemiddel
Arme diabetikere hvis voksne også skal holde sig fra det, der er jo også forskel på kemisk sødemiddel og naturlig sødemiddel
Jeg får min mor til det Men nej vi bruger hverken det ene eller det andet når tiden kommer.
Tauf skriver: Børn under et år må helst ikke få jordbær....
Børn under et år må helst ikke få jordbær....
Hvorfor ikke?
Jeg kommer lidt vanilje pulver i ellers vil tøsen ikke have det. Gør jeg i alt hendes frugt grød ellers ryger det ikke ned.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128