Jordbærgrød - hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.672 visninger
20 svar
8 synes godt om
16. maj 2013

Miss BananaHammock

Hvordan laver I jordbærgrød til jeres børn? Med eller uden sukker? Kan man "nøjes" med at koge frosne jordbær med en smule vand også blende ligesom med æbler og pærer eller bliver det for surt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

stm2812

Miss BananaHammock skriver:

Hvordan laver I jordbærgrød til jeres børn? Med eller uden sukker? Kan man "nøjes" med at koge frosne jordbær med en smule vand også blende ligesom med æbler og pærer eller bliver det for surt?

årrrrh hvor får jeg bare lyst til jordbærgrød nu!! Har jeg ikke fået i mange år. Mums så er det altså sommer

Anmeld

16. maj 2013

Diana2013

Hvad med at bruge søde middel?

Anmeld

16. maj 2013

Maja_4000

Jeg ville lave uden sukker .. Hvis det er meget surt, kan du jo altid tilsætte lidt sukker

Anmeld

16. maj 2013

Bak

Koger bærrene (de frosne jordbær) i lidt vand, hælder vandet fra og blender. Smager til med lidt sukker. Bærmos bliver for surt/bittert hvis der ikke tilsættes sukker.
Synes mange er lidt for sukkerforskrækkede på deres børns vegne. Alt med måde selvfølgelig.

Anmeld

16. maj 2013

Skouboe

jeg smager til med sukker og vanilie.. 

Anmeld

16. maj 2013

B&J

Skouboe skriver:

jeg smager til med sukker og vanilie.. 

det gør jeg også

Anmeld

16. maj 2013

Miss BananaHammock

Tak for svar Så vil jeg igang i køkkenet!

Anmeld

16. maj 2013

L&V

DianaBaastrup skriver:

Hvad med at bruge søde middel?

Det må man ik gi til børn

Anmeld

16. maj 2013

LilleLene

jeg blander benjamins køgte jordbær med banan, det søder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.