Tilmelde sig behandling ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

tweety2060

Anonym skriver:

Vores læge mener at det er den behandling vi skal igennem, man kan selvfølgelig ikke sige det 100 %.

Hvor lang tid efter er det så man skal have taget æg ud ? 14 ca.? Og så bliver de lagt op 2-3 dage senere, ikke ? 

Det kommer lidt an på hvilken type du skal igennem, kort eller lang behandling..... Og om tingene forløber som ønsket....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Det kommer lidt an på hvilken type du skal igennem, kort eller lang behandling..... Og om tingene forløber som ønsket....

Vi må bare tage det som det kommer  

Anmeld

15. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja, det har vel noget med hvornår man har ægløsning at gøre ? 

Nej Æg str. Og man må ikke få ægløsning så er der jo ingen at tage ud.. 

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Vi mangler stadig at komme til en samtale på klinikken ang. behandling.

Men hvordan er det at det forgår ? 

Har læst mig frem til vi selv skal tilmelde os behandling, men er det på dagen hvor mens kommer eller 14 dage efter ? Eller hvordan.

Er der nogen derude der kan fortælle om selv forløbet ? 

Har i fået lavet sædprøve skanning og blodprøve???

Det er noget af det der skal på plads inden behandling. ud fra sædprøve og problemstilling bliver det bestemt hvilken metode der er bedst og de forklarer jer forløbet. ved en af de to reagensglas typer bliver du typisk sat i falsk overgangsalder hvorefter man over en periode giver dig hormoner og dyrker (hvis det går godt) omkring 10 æg på dig (sjællent alle bliver ordentligt befrugtet)

Når de har den rigtige størrelse tager man dem ud, og typisk et par dage efter når ægget har delt sig får du lagt det op.

du melder dig klar den dag du får din mens

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Har i fået lavet sædprøve skanning og blodprøve???

Det er noget af det der skal på plads inden behandling. ud fra sædprøve og problemstilling bliver det bestemt hvilken metode der er bedst og de forklarer jer forløbet. ved en af de to reagensglas typer bliver du typisk sat i falsk overgangsalder hvorefter man over en periode giver dig hormoner og dyrker (hvis det går godt) omkring 10 æg på dig (sjællent alle bliver ordentligt befrugtet)

Når de har den rigtige størrelse tager man dem ud, og typisk et par dage efter når ægget har delt sig får du lagt det op.

du melder dig klar den dag du får din mens

Ja vi har både fået taget blodprøver og fået lavet en sædprøve .

Nåeh på den måde Det er rart at høre hvordan det forgår fra andre end læger og gynækologer ! 

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja vi har både fået taget blodprøver og fået lavet en sædprøve .

Nåeh på den måde Det er rart at høre hvordan det forgår fra andre end læger og gynækologer ! 

Anmeld

16. maj 2013

Anitta-sofie

l.kjoeller skriver:

noget siger mig det er første gang i skal igennem forløbet... Ja der er en million spm. og man er usikker på stort set alt. Min erfaring er dog at er der nogetsomhelst, så kan altid ringe til klinikken og få konkrete svar. derudover er denne side jo god da den giver de svar læger osv ikke kan give, da der her sidder folk der har prøvet det på egen krop :-)

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Anitta-sofie skriver:

noget siger mig det er første gang i skal igennem forløbet... Ja der er en million spm. og man er usikker på stort set alt. Min erfaring er dog at er der nogetsomhelst, så kan altid ringe til klinikken og få konkrete svar. derudover er denne side jo god da den giver de svar læger osv ikke kan give, da der her sidder folk der har prøvet det på egen krop :-)

Ja det er første gang vi skal igennem forløbet

Så der er en masse spørgsmål, derfor er det FANTASTISK at have jer herinde  

Anmeld

16. maj 2013

l.kjoeller

Anitta-sofie skriver:

ja. det er også derfor jeg har delt min erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.