Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi mangler stadig at komme til en samtale på klinikken ang. behandling.
Men hvordan er det at det forgår ?
Har læst mig frem til vi selv skal tilmelde os behandling, men er det på dagen hvor mens kommer eller 14 dage efter ? Eller hvordan.
Er der nogen derude der kan fortælle om selv forløbet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Ikke sikker på jeg forstår dir spørgsmål. Er du henvist fra lægen. Når i er afklaret og skal igang, snakker i jo om hvilken behandling og hvornår, alt efter behandlingen, og hvornår i skal kontakte
Ikke sikker på jeg forstår dir spørgsmål. Er du henvist fra lægen. Når i er afklaret og skal igang, snakker i jo om hvilken behandling og hvornår, alt efter behandlingen, og hvornår i skal kontakte
Er henvist af lægen ja.
Okay, spørgsmålet er egentligt bare om hvornår man skal tilmelde sig behandling efter man har været til samtale.
Men det kommer jo selvfølgelig an på hvilen behandling man skal igennem
Anonym skriver: Er henvist af lægen ja. Okay, spørgsmålet er egentligt bare om hvornår man skal tilmelde sig behandling efter man har været til samtale. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvilen behandling man skal igennem
Maja84 skriver: Ja, når du er indkaldt og været der første gang sker tingene lidt automatisk med mindre det er 2-3 eller flere gange, du skal igang vi skal igang igen og har før været henvist og i et form for forløb/udredning, derfor er det anderledes denne gang
Ja, når du er indkaldt og været der første gang sker tingene lidt automatisk med mindre det er 2-3 eller flere gange, du skal igang vi skal igang igen og har før været henvist og i et form for forløb/udredning, derfor er det anderledes denne gang
Tak for svar
tweety2060 skriver: MIT kendskab er at man tilmelder sig 1 blødnings dage men ved ikke om det gælder alle behandling, men i hvert fald ivf
MIT kendskab er at man tilmelder sig 1 blødnings dage men ved ikke om det gælder alle behandling, men i hvert fald ivf
Vores læge mener at det er den behandling vi skal igennem, man kan selvfølgelig ikke sige det 100 %.
Hvor lang tid efter er det så man skal have taget æg ud ? 14 ca.? Og så bliver de lagt op 2-3 dage senere, ikke ?
Anonym skriver: Vores læge mener at det er den behandling vi skal igennem, man kan selvfølgelig ikke sige det 100 %. Hvor lang tid efter er det så man skal have taget æg ud ? 14 ca.? Og så bliver de lagt op 2-3 dage senere, ikke ?
Det er individuelt.. Ved os har det været fra 13-21 dage..
ønskebarn74 skriver: Det er individuelt.. Ved os har det været fra 13-21 dage..
Ja, det har vel noget med hvornår man har ægløsning at gøre ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128