Hjælp mig til at forstå det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Hm ja, det virker også sådan på mig, at han da så ikke er specielt interesseret i mig/det

Jeg tror jeg ville have sat ham stolen for døren og sagt at hvis ikke han kom i aften, men prioriterede sin knallert, så skulle han ikke komme. Må jeg spørge hvor gammel han er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Jeg var blevet pisse skuffet, han viser jo ikke ligefrem at han gider ofre noget for forholdet. Men jo, det kan godt være det er en mande-ting det der med at have hovedet under armen.

Jeg er også skuffet, men har bare oplevet flere gange, at jeg tingene FOR tungt derfor er det rart at få andres meninger..For jeg er også skuffet, og føler sådan lidt at hans smser med hvor meget han manglede mig, egentlig ikke rigtig har været sandt..

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg tror jeg ville have sat ham stolen for døren og sagt at hvis ikke han kom i aften, men prioriterede sin knallert, så skulle han ikke komme. Må jeg spørge hvor gammel han er? 

Jamen han fylder 19 her til Juni, så han er jo kun en lille drengerøv, og det er også derfor det er svært at vurdere

Anmeld

15. maj 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ja ved snart ikke hvad jeg skal sige

Det var ikke ondt ment

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det var ikke ondt ment

Nej nej, det tror jeg heller ikke, jeg ved bare ikke hvad jeg skal sige til situationen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.