Hjælp mig til at forstå det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
14 svar
5 synes godt om
15. maj 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har lige haft 2-3 dage fra hinanden efter et lille skænderi, så vi lige kunne køle af..
Vi aftaler så at ses her til aften, snakke ud og nyde hinanden
MEN, han skriver så at han er lidt forsinket og bliver nød til at gå lidt senere igen fordi han skal have lavet sin scooter færdig ..
Skriver jo så til ham at det da var ærgeligt, og jeg lige havde håbet på en hyggelig stille og rolig aften med ham, så vi har ændrede planen til imorgen, hvis da scooteren er færdig
og har så ikke fået svar siden !

Hvad siger du/i til dig?
Typisk fyre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

MorDk

Altså personligt ville jeg blive skuffet hvis jeg blev fravalgt til fordel for en scooter. Men det er måske bare mig. Men har man en aftale så holder man den altså. (Min mening)

Anmeld

15. maj 2013

Muhmi

Tjaa... Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det.. Lyder som et lidt umodent/useriøst forhold, men det betyder jo ikke at det ikke kan være godt alligevel

Men ja, jeg ville nok bare tage det stille og roligt og så tage snakken med ham i morgen

Men ja, typisk fyre i alderen 15-22 år

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Altså personligt ville jeg blive skuffet hvis jeg blev fravalgt til fordel for en scooter. Men det er måske bare mig. Men har man en aftale så holder man den altså. (Min mening)

Må da også være ærlig og sige jeg føler mig en smule ''ligegyldig''

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tjaa... Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det.. Lyder som et lidt umodent/useriøst forhold, men det betyder jo ikke at det ikke kan være godt alligevel

Men ja, jeg ville nok bare tage det stille og roligt og så tage snakken med ham i morgen

Ja ved snart ikke hvad jeg skal sige

Anmeld

15. maj 2013

Mamalou

MorDk skriver:

Helt enig.

Jeg ville tolke ham som uinteresseret

Anmeld

15. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

Må da også være ærlig og sige jeg føler mig en smule ''ligegyldig''

Det sys jeg du skal sige til ham imorgen. Fortæl ham hvad der rør' sig i dig... og at du føler dig "nedprioteret"

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det sys jeg du skal sige til ham imorgen. Fortæl ham hvad der rør' sig i dig... og at du føler dig "nedprioteret"

Ja, tror bare ikke han vil kunne forstå mit synspunkt på det

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Helt enig.

Jeg ville tolke ham som uinteresseret

Hm ja, det virker også sådan på mig, at han da så ikke er specielt interesseret i mig/det

Anmeld

15. maj 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige haft 2-3 dage fra hinanden efter et lille skænderi, så vi lige kunne køle af..
Vi aftaler så at ses her til aften, snakke ud og nyde hinanden
MEN, han skriver så at han er lidt forsinket og bliver nød til at gå lidt senere igen fordi han skal have lavet sin scooter færdig ..
Skriver jo så til ham at det da var ærgeligt, og jeg lige havde håbet på en hyggelig stille og rolig aften med ham, så vi har ændrede planen til imorgen, hvis da scooteren er færdig
og har så ikke fået svar siden !

Hvad siger du/i til dig?
Typisk fyre??

Jeg var blevet pisse skuffet, han viser jo ikke ligefrem at han gider ofre noget for forholdet. Men jo, det kan godt være det er en mande-ting det der med at have hovedet under armen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.