Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Det er lange dage.. Så find på noget at lave.. Jeg ved det ikke har stadig ondt..
Det er lange dage.. Så find på noget at lave..
Jeg ved det ikke har stadig ondt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Må fylde kalenderen op Har fri i denne uge og så starter jeg på arbejde igen Det plejer at hjælpe mig med at tænke på noget andet Årh :/ Skal du ind til tjek igen i dag?
Må fylde kalenderen op Har fri i denne uge og så starter jeg på arbejde igen Det plejer at hjælpe mig med at tænke på noget andet Årh :/ Skal du ind til tjek igen i dag?
Imorgen..
ønskebarn74 skriver: Imorgen..
o1Mutte skriver: Jeg er SÅ glad og lettet Der var et æg på 18½mm i højre side og et på 18mm i venstre og et på 13mm i venstre også Min slimhinde var 7mm.. Så jeg er ret så klar til at blive insemineret Tager ovitrelle sprøjten i aften kl 23 og fredag kl. 13 skal mandens soldater sendes ind Er så spændt HÅBER det er vores tur
Jeg er SÅ glad og lettet Der var et æg på 18½mm i højre side og et på 18mm i venstre og et på 13mm i venstre også Min slimhinde var 7mm.. Så jeg er ret så klar til at blive insemineret Tager ovitrelle sprøjten i aften kl 23 og fredag kl. 13 skal mandens soldater sendes ind Er så spændt HÅBER det er vores tur
Frk. Himmelblå skriver:
BigHope13 skriver: Åhh jubii hvor er det bare flot så håber vi mandens soldater er kampklarIhhh hvor jeg krydser fingre for at det lykkedes jer
Åhh jubii hvor er det bare flot så håber vi mandens soldater er kampklarIhhh hvor jeg krydser fingre for at det lykkedes jer
**Ønskebabyen skriver: Det bliver da super spændende..
Det bliver da super spændende..
Hvor skønt, hed og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128