Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
esioul skriver: skøn skøn opdatering ))
skøn skøn opdatering ))
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Ja det var dejligt Nu skal i bare igang søde
Ja det var dejligt Nu skal i bare igang søde
Ja det bliver godt nok bare dejligt
esioul skriver: Ja det bliver godt nok bare dejligt
o1Mutte skriver: Ja det kunne vist ikke rigtig været gået bedre Havde fået bildt mig selv ind at der højst var et æg.. Så blev mega smiley-face da der var 3 Hehe synes det lyder ''bedre'' end sæd.. Ved ikke hvorfor jeg ikke bryder mig om det ord
Ja det kunne vist ikke rigtig været gået bedre Havde fået bildt mig selv ind at der højst var et æg.. Så blev mega smiley-face da der var 3 Hehe synes det lyder ''bedre'' end sæd.. Ved ikke hvorfor jeg ikke bryder mig om det ord
Hehe nej, det er ligesom at omtale mandlige og kvindelige kønsdele. Det lyder uhumsk med p** og f**** - men man siger jo heller ikke penis og vagina... Hahaha
CroQuis skriver: Hehe nej, det er ligesom at omtale mandlige og kvindelige kønsdele. Det lyder uhumsk med p** og f**** - men man siger jo heller ikke penis og vagina... Hahaha
o1Mutte skriver: Jeg er SÅ glad og lettet Der var et æg på 18½mm i højre side og et på 18mm i venstre og et på 13mm i venstre også Min slimhinde var 7mm.. Så jeg er ret så klar til at blive insemineret Tager ovitrelle sprøjten i aften kl 23 og fredag kl. 13 skal mandens soldater sendes ind Er så spændt HÅBER det er vores tur
Jeg er SÅ glad og lettet Der var et æg på 18½mm i højre side og et på 18mm i venstre og et på 13mm i venstre også Min slimhinde var 7mm.. Så jeg er ret så klar til at blive insemineret Tager ovitrelle sprøjten i aften kl 23 og fredag kl. 13 skal mandens soldater sendes ind Er så spændt HÅBER det er vores tur
Uuuuhhh.. Spændende... Held og lykke..
Muhmi skriver:
ønskebarn74 skriver: Uuuuhhh.. Spændende... Held og lykke..
o1Mutte skriver: Rigtig spændende Men nøøjjj jeg tror det bliver nogen laaange dage indtil jeg får svar på bp.. Hvordan går det med dig?
Rigtig spændende Men nøøjjj jeg tror det bliver nogen laaange dage indtil jeg får svar på bp.. Hvordan går det med dig?
Det er lange dage.. Så find på noget at lave..
Jeg ved det ikke har stadig ondt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128