Fantasivenner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

monzemussen

Laulund87 skriver:

Fedt navn haha! Hvor er de kære de små

Ja. Har i længe gået og troet at han mente himmelbjerget, men efter at fantasivennen er med over det hele, så må det jo være det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Laulund87

monzemussen skriver:

Ja. Har i længe gået og troet at han mente himmelbjerget, men efter at fantasivennen er med over det hele, så må det jo være det.

Hihi ja det må det næsten være

Anmeld

15. maj 2013

modesty

monzemussen skriver:

Christian har en fantasivenner der hedder himmelbøvs (sjovt navn). Han er også med over det hele, han giver ham selv sele på når vi skal ud og køre.

Himmelbøvs, hahahah! 

Anmeld

16. maj 2013

Diana2013

Laulund87 skriver:

Maria på 3,5 år har to fantasivenner, en tiger og en baby.

Hun har vel haft dem i ca et halvt år og de fylder mere og mere. De er åbenbart med alle steder vi er, og mor og far får tit skæld ud fordi vi sætter os på dem, træder på dem osv osv

Når vi er ude at handle, sidder de i den der børneindkøbsvogn og der må ikke ligge varer deri for de skal kunne være der. De er med om morgenen, men de kommer ikke med i børnehaven, de skal med far på arbejde. Hvis vi er ude at gå skal vi pludselig vende om fordi hun har tabt dem et eller andet sted. Hun fører lange samtaler med dem og er i en helt anden verden, og jeg kunne blive ved og ved

Er det for meget eller er det normalt? Synes det er fascinerende, men det er altså også en smule belastende, især når man tit får  skæld ud fordi man burde vide de sidder på den bestemte stol

Nogen mener det er ånder de snakker med

Anmeld

16. maj 2013

Laulund87

DianaBaastrup skriver:

Nogen mener det er ånder de snakker med

Nu synes jeg godt nok ikke du er ret sød at sige sådan noget!

Ej det tror jeg ikke lige i det her tilfælde.. Men hvis det skulle ske at være rigtigt, er hun jo ikke bange så de kan ikke være onde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.