Så røg babylokkerne på Mike! Første klipning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

khaleesi

Laulund87 skriver:

Her er hun

Hun er da også bare for lækker med den frisure! og så fin!

Kan godt forstå at hun elsker at komme til frisøren! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Laulund87

khaleesi skriver:

Hun er da også bare for lækker med den frisure! og så fin!

Kan godt forstå at hun elsker at komme til frisøren! 

Tak Ja det er skønt hun elsker det

Anmeld

14. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min ene søn ville kun klippes af damer, da han var lille - da han kunne sætte ord på det, forklarede han, at det var så blødt, når de stod tæt ind til ham 

Anmeld

14. maj 2013

Monski

khaleesi skriver:

Første tur til frisøren, og min charmebøf på 18 mdr klarede det så flot, han sagde ikke et ord trods han både fik klippet håret med trimmeren og saksen! (måske også fordi vi har verdens bedste og mest børnevenlige frisør) 

Var lidt nervøs for hans første klipning, og hvordan han ville se ud uden hans små babylokker.. Men for søren hvor er han bare en lækkermås med sit nye bandit-garn. Og så beholdte jeg heldigvis lokkerne til gemmekassen  

Jeg ville egentlig bare vise min dreng frem med sit nye hår, også fordi jeg er så stolt over at han kunne få sådan en kompliceret frisure selvom det var hans første gang hos frisøren..

Hvordan tog jeres børn deres første klipning?

i må gerne smide nogle billeder ind hvis i har nogle liggende.

Åh hvor er det bare en fed frisure!
Anthon fik også klippet sit hår da han var omkring 18 måneder, han får det også helt kort i siderne og så lidt længere på toppen og sådan er det fra april til oktober for den dreng har så tykt hår at det halve ville være nok anthons er godt nok hjemmeklip, så det er ikke helt perfekt. Kunne ikke helt finde et ordenligt billede men man kan godt se det lidt på det her billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super smart!! Vh stine

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Mor og meget mere skriver:

Min ene søn ville kun klippes af damer, da han var lille - da han kunne sætte ord på det, forklarede han, at det var så blødt, når de stod tæt ind til ham 

Haha, hvor bedårende! 

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Monski skriver:

Åh hvor er det bare en fed frisure!
Anthon fik også klippet sit hår da han var omkring 18 måneder, han får det også helt kort i siderne og så lidt længere på toppen og sådan er det fra april til oktober for den dreng har så tykt hår at det halve ville være nok anthons er godt nok hjemmeklip, så det er ikke helt perfekt. Kunne ikke helt finde et ordenligt billede men man kan godt se det lidt på det her billede

Rigtig sej frisure! Er vild med sådan noget "fodbold" hår til små drenge, synes de ligner små banditter.. Love it 

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

StineW79 skriver:

Super smart!! Vh stine

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.