Så røg babylokkerne på Mike! Første klipning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
17 svar
10 synes godt om
14. maj 2013

khaleesi

Første tur til frisøren, og min charmebøf på 18 mdr klarede det så flot, han sagde ikke et ord trods han både fik klippet håret med trimmeren og saksen! (måske også fordi vi har verdens bedste og mest børnevenlige frisør) 

Var lidt nervøs for hans første klipning, og hvordan han ville se ud uden hans små babylokker.. Men for søren hvor er han bare en lækkermås med sit nye bandit-garn. Og så beholdte jeg heldigvis lokkerne til gemmekassen  

Jeg ville egentlig bare vise min dreng frem med sit nye hår, også fordi jeg er så stolt over at han kunne få sådan en kompliceret frisure selvom det var hans første gang hos frisøren..

Hvordan tog jeres børn deres første klipning?

i må gerne smide nogle billeder ind hvis i har nogle liggende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Janni.

Hold da op, sikke en smart frisure  Super dejligt at han fandt sig i det. 

Her er det total modsat. Min dreng er 2 år, og bryder sig virkelig ikke om at blive klippet. Han skriger, tuder og skubber frisøren væk. Så snart hun holder op, smiler han og charmer der ud af. Han er blevet "klippet" idag. Ingen frisure som sådan, det er umuligt. Han har bare fået taget noget af længden. 

Vi har prøvet frisøren 2 gange, senest idag, det gik da heldigvis en smule bedre idag. Jeg har prøvet selv at klippe ham, og hans faster har også klippet ham et par gange, alle gange med samme reaktion, så vi er overbevist om at han bare ikke bryder sig om det endnu. 

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

khaleesi skriver:

Første tur til frisøren, og min charmebøf på 18 mdr klarede det så flot, han sagde ikke et ord trods han både fik klippet håret med trimmeren og saksen! (måske også fordi vi har verdens bedste og mest børnevenlige frisør) 

Var lidt nervøs for hans første klipning, og hvordan han ville se ud uden hans små babylokker.. Men for søren hvor er han bare en lækkermås med sit nye bandit-garn. Og så beholdte jeg heldigvis lokkerne til gemmekassen  

Jeg ville egentlig bare vise min dreng frem med sit nye hår, også fordi jeg er så stolt over at han kunne få sådan en kompliceret frisure selvom det var hans første gang hos frisøren..

Hvordan tog jeres børn deres første klipning?

i må gerne smide nogle billeder ind hvis i har nogle liggende.

Hvor ser han sej ud

Anmeld

14. maj 2013

Laulund87

Hvor er han bare kær!

Maria på 3,5 år elsker at komme til frisør og har altid gjort det. Tror det er fordi hun har set mig blive klippet og så er det som om hun føler sig fin bagefter

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Janni. skriver:

Hold da op, sikke en smart frisure  Super dejligt at han fandt sig i det. 

Her er det total modsat. Min dreng er 2 år, og bryder sig virkelig ikke om at blive klippet. Han skriger, tuder og skubber frisøren væk. Så snart hun holder op, smiler han og charmer der ud af. Han er blevet "klippet" idag. Ingen frisure som sådan, det er umuligt. Han har bare fået taget noget af længden. 

Vi har prøvet frisøren 2 gange, senest idag, det gik da heldigvis en smule bedre idag. Jeg har prøvet selv at klippe ham, og hans faster har også klippet ham et par gange, alle gange med samme reaktion, så vi er overbevist om at han bare ikke bryder sig om det endnu. 

Mange tak 

Åh øv! det var faktisk samme reaktion jeg forventede af Mike, fordi han er så lille og lyden kan være ubehagelig, især fra trimmeren, men frisøren "pustede" på ham og var rigtig forsigtig, samt at han lod ham se tingene først, tror faktisk han synes det var helt behageligt. Er rigtig lettet over at vi nu kan få klippet ham hver 3 måned..

Men du har nok ret med at din søn bare ikke bryder sig om det endnu, men det kan jo være det kommer! 

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Asta&Alfred skriver:

Hvor ser han sej ud

Mange tak 

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Laulund87 skriver:

Hvor er han bare kær!

Maria på 3,5 år elsker at komme til frisør og har altid gjort det. Tror det er fordi hun har set mig blive klippet og så er det som om hun føler sig fin bagefter

Mange tak 

Åh hvor sødt! det må også være dejligt at tage sådan en pige-tur til frisøren sammen. Det er nu også skønt at komme derfra med nyklippet hår  

Anmeld

14. maj 2013

Laulund87

khaleesi skriver:

Mange tak 

Åh hvor sødt! det må også være dejligt at tage sådan en pige-tur til frisøren sammen. Det er nu også skønt at komme derfra med nyklippet hår  

Ja det er sådan rigtig mor/datter-tøsehygge

Kan lige finde et par billeder fra den anden dag hvor hun fik sommerfrisure..

Anmeld

14. maj 2013

Laulund87

Her er hun

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Laulund87 skriver:

Ja det er sådan rigtig mor/datter-tøsehygge

Kan lige finde et par billeder fra den anden dag hvor hun fik sommerfrisure..

Åh så hyggeligt! 

Må du meget gerne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.