at blive positivt overrasket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

bøllen

jydeinden skriver:

eg vil da glæde mig endnu mere til den dag så

og jamen for mig spiller det ingen rolle om folk bor i min baghave eller om de bor 400 km væk (eks.) jeg forventer det samme af begge parter.. og når det kan lad sig gøre jamen så har du ret så er det enormt fedt

Det kan du roligt gøre 

det har du skam helt ret i . Tænker mere at man jo ikke mødes som hvis man bor tæt. Og det er da fedt at det er muligt at holde liv i et venskab når kommunikation foregår kun igennem Tlf, SMS mm.. Og måske endnu ikke har mødes.

men kender det, har selv lært en at kende her igennem. Vi har endnu ikke mødes men alligevel en rigtig god ven.

håber det gav mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

jydeinden

bøllen skriver:

Det kan du roligt gøre 

det har du skam helt ret i . Tænker mere at man jo ikke mødes som hvis man bor tæt. Og det er da fedt at det er muligt at holde liv i et venskab når kommunikation foregår kun igennem Tlf, SMS mm.. Og måske endnu ikke har mødes.

men kender det, har selv lært en at kende her igennem. Vi har endnu ikke mødes men alligevel en rigtig god ven.

håber det gav mening

det gjorde det bestemt

vi har snakket frem og tilbage om at en af os skal besøge den anden så nu må vi se hvornår det bliver.. det er jo desværre lidt dyrt med tog, men helt sikkert det værd

men ja hvis ikke man tillader gentagelser og acceptere at der er nogen ventetid på svar osv jamen så kan det ikke lad sig gøre.. men gør man det kan man få et godt venskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.