at blive positivt overrasket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
11 svar
29 synes godt om
14. maj 2013

jydeinden

Hej søde..

Første gang vi skrev sammen var jeg meget skeptisk og tænkte "jaja hvis det her bliver mere end "bare" 5 minutters løs snak så er det stort"

men der gik dage og vi sad begge to og grinte af hvor lange vores samtaler med hinanden blev, og jeg blev ærligt meget paf over hvor godt jeg syntes vi svingede sammen og hvor sød en pige du enligt er.. Du tog sgu røven på mig for at sige det lige ud, og selvom vi endnu ikke har mødtes så virker du som en skide sød pige..

Hvis nogen er i tvivl om hvem jeg mener (da den self passer på flere piger herinde) så er det B&J jeg mener.. p.s har spurgt om lov inden jeg nævner hende med navn

og derudover vil jeg sige, hvis der er nogen i tror der måske er et forsøg værd at lære at kende, så tag chancen, i vil ikke fortryde det

vil ikke så meget andet end at sende et kram og et tak til en sød tøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

B&J

DU er så fantastisk en kvinde søde hold da op se nu der nu kommer tude prinsessen igen jeg er bare ikke god til det her

hold da op hvor bliver jeg rørt...

jeg har virkelig også fundet en vidunderlige veninde i dig det er der ingen tvivl om selv om vi ikke har mødt hinanden vi kan skrive om alt og du er der altid når man har brug for dig uden du ved det jamen så ved du hvad jeg kan lig og ikke lig

bare se hun lå et link ind igår og vup det er lige min smag jamen det er så vidunderligt

er der nogle der ville flytte byerne for os så vi kan komme til at bo tætter på hinanden det kunne være så fantastisk

KÆMPE KRAMMER TIL DIG SØDE

Anmeld

14. maj 2013

jydeinden

B&J skriver:

DU er så fantastisk en kvinde søde hold da op se nu der nu kommer tude prinsessen igen jeg er bare ikke god til det her

hold da op hvor bliver jeg rørt...

jeg har virkelig også fundet en vidunderlige veninde i dig det er der ingen tvivl om selv om vi ikke har mødt hinanden vi kan skrive om alt og du er der altid når man har brug for dig uden du ved det jamen så ved du hvad jeg kan lig og ikke lig

bare se hun lå et link ind igår og vup det er lige min smag jamen det er så vidunderligt

er der nogle der ville flytte byerne for os så vi kan komme til at bo tætter på hinanden det kunne være så fantastisk

KÆMPE KRAMMER TIL DIG SØDE

altså altså det der tuderi var jo ikke meningen hihi

og mange tak mht komplimenterne hehe

og hehe jeg er bare god til at sende dig alt det du også godt kan lide hvilket bare er fedt!

og hehe jamen det er da ikke udelukket (helt) at vi en dag flytter menn dog ikke lige pt

Anmeld

14. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Elsker de her tråde!!!!

Anmeld

14. maj 2013

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Elsker de her tråde!!!!

hihi der skal også roses når der er noget at rose

og der er mange dejlige piger herinde sp, bringer et stort smil på læben og et dejligt varmt hjerte.. desværre er jeg elendig til at huske ret mange navne, men prøver da

Anmeld

14. maj 2013

B&J

rikkeregnbue skriver:

Elsker de her tråde!!!!

det gør jeg også

Anmeld

14. maj 2013

B&J

jydeinden skriver:

altså altså det der tuderi var jo ikke meningen hihi

og mange tak mht komplimenterne hehe

og hehe jeg er bare god til at sende dig alt det du også godt kan lide hvilket bare er fedt!

og hehe jamen det er da ikke udelukket (helt) at vi en dag flytter menn dog ikke lige pt

jaaaa flyt flyt flyt.... ej mon ikke vi kan finde en løsning når engang der er kommet mere ro på alle de ting der sker

Anmeld

8. september 2013

jydeinden

selvom det er et gammelt indlæg så tager jeg det gerne op igen, for står stadig ved hvert ord ..

Så sent som idag fik vi "testet" hvor godt vi svinger og nærmest tudede af grin over alt det grimme tøj vi kunne sætte sammen.. Så skønt

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Hej søde..

Første gang vi skrev sammen var jeg meget skeptisk og tænkte "jaja hvis det her bliver mere end "bare" 5 minutters løs snak så er det stort"

men der gik dage og vi sad begge to og grinte af hvor lange vores samtaler med hinanden blev, og jeg blev ærligt meget paf over hvor godt jeg syntes vi svingede sammen og hvor sød en pige du enligt er.. Du tog sgu røven på mig for at sige det lige ud, og selvom vi endnu ikke har mødtes så virker du som en skide sød pige..

Hvis nogen er i tvivl om hvem jeg mener (da den self passer på flere piger herinde) så er det B&J jeg mener.. p.s har spurgt om lov inden jeg nævner hende med navn

og derudover vil jeg sige, hvis der er nogen i tror der måske er et forsøg værd at lære at kende, så tag chancen, i vil ikke fortryde det

vil ikke så meget andet end at sende et kram og et tak til en sød tøs

Jeg har været heldig og møde B&J i virkeligheden 1 enkelt gang. Skide sød pige ,utrolig behagelig og nem at snakke med.

Deler gerne en krammer 

så fedt lang distance forhold kan lykkes 

Anmeld

8. september 2013

jydeinden

bøllen skriver:

Jeg har været heldig og møde B&J i virkeligheden 1 enkelt gang. Skide sød pige ,utrolig behagelig og nem at snakke med.

Deler gerne en krammer 

så fedt lang distance forhold kan lykkes 

eg vil da glæde mig endnu mere til den dag så

og jamen for mig spiller det ingen rolle om folk bor i min baghave eller om de bor 400 km væk (eks.) jeg forventer det samme af begge parter.. og når det kan lad sig gøre jamen så har du ret så er det enormt fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.