Medicinsk abort eller udskrabning.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Baby-Dreamer

Vi har aftalt at vi venter til september inden vi prøver igen.. Vi er ved at planlægge vores bryllup, som er i august.. Så det vil vi lige have overstået før vi går i gang igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

modesty

Var til scanning idag, og det ser stadigvæk ikke godt ud. Den er slet ikke svarende til 8+4.. Jeg kunne godt hører på hende at alt håb nok var ude nu, hun nævnte ikke noget om hjerteblink, og jeg så kunne ikke se det.. Så jeg fik taget en ny bp, (fik også taget en igår) Og så fik jeg en tid på tirsdag, hvor vi skal vælge om det skal være en medicinsk abort, eller udskrabning.. Det er jo som at vælge mellem pest og colira.. Har ikke lyst til at skal i narkose, men vil heller ikke se at det kommer ud.. Hvad skal jeg vælge.?

Jeg ville vælge en udskrabning.

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne.  Håber at det lykkes hurtigt når I går i gang igen. 

Anmeld

15. maj 2013

ønskebørn74

Baby-Dreamer skriver:

Vi har aftalt at vi venter til september inden vi prøver igen.. Vi er ved at planlægge vores bryllup, som er i august.. Så det vil vi lige have overstået før vi går i gang igen..

Det kan jeg godt forstå.. krammer..

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Baby-Dreamer skriver:

Tak for støtten piger.. Jeg har valgt den kirurgiske, og skal have det gjort imorgen..

du er i vores tanker

Anmeld

15. maj 2013

Baby-Dreamer

Hvor er i bare dejlige.. Jeg har ikke rigtig nogen at snakke med.. Og selvom jeg da er sikker på at min kæreste er påvirket af det, så siger han ingenting.. Til stor frustration for mig..

Anmeld

17. maj 2013

Nessie

Baby-Dreamer skriver:

Hvor er i bare dejlige.. Jeg har ikke rigtig nogen at snakke med.. Og selvom jeg da er sikker på at min kæreste er påvirket af det, så siger han ingenting.. Til stor frustration for mig..

Stort kram til dig, det er en frygtelig situation at stå i 

Mange mænd har svært ved at udtrykke hvad de føler, og samtidig føler de at de skal være stærke, fordi vi er meget følelsesmæssigt påvirkede og har det frygteligt. 
Og så har de jo heller ikke mærket alle graviditetshormonerne på kroppen, så de har ikke helt samme forhold til det mistede, selvom de er kede af det.

Jeg tror at en pause med tankerne på en dejlig begivenhed vil være rigtig godt for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.