SÅ træt af ikke at have noget at forholde sig til!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja, jeg sidder her og bliver helt hysterisk nu.... 
Jeg har for 2-3 dage siden læst samt fået afvide at 4-5 dage efter ÆL sætter ægget sig fast i livmoderen... Idag er jeg så inde og kigge i terminsberegneren, jeg vil være 3+0 idag, og så står der eddermame at det er idag ægget sætter sig fast!? 
Sidder og bliver direkte sur!!! Er det det man kalder humørsvingninger?..  
Ud over det, så passer det hele:
Du ved det endnu ikke, men den er god nok – du er gravid og skal være mor!

Nogle kvinder kan allerede nu mærke den store forandring, der udspiller sig inde i deres livmoder. Brysterne kan blive ømmere, du kan få menstruationslignende fornemmelser i underlivet og opleve humørsvingninger og øget sanselighed. Du kan også være mere træt og have mere hovedpine end normalt.

Jeg er de sidste to dage blevet gradvist mere og mere øm i babserne, og i nat vågnede jeg faktisk fordi jeg kom til at klemme mit ene bryst ved at ligge på det  Jeg har siden igår haft menslignende fornemmelser i underlivet, murren og lidt stikken af og til - idag er det faktisk ømt, lidt ligesom følelsen af at have lavet mange mavebøjninger, og så hoste bagefter  Jeg tudede to gange igår, og tre gange i forgårs, enten pga. forumtråde herinde fra (ha ha ) eller film... 

Sounds like pregnancy?

Det lyder som om, du har gode odds.

Og så vil jeg sige, at en godt test er, om symptomerne rammer en hårdt også når man absolut ikke tænker babytanker. Fx det at du vågner om natten, fordi du har ondt i brystet, - det er et godt tegn. Det er noget andet at tænke "har jeg ikke lidt ondt i brysterne?" og så mene, at det har man.. Det er næsten altid snyd. Smerten og symptomerne skal komme "af sig selv".

Men selvfølgelig er der ingen garantier.. Men vil mene, at dine chancer er pæne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja, jeg sidder her og bliver helt hysterisk nu.... 
Jeg har for 2-3 dage siden læst samt fået afvide at 4-5 dage efter ÆL sætter ægget sig fast i livmoderen... Idag er jeg så inde og kigge i terminsberegneren, jeg vil være 3+0 idag, og så står der eddermame at det er idag ægget sætter sig fast!? 
Sidder og bliver direkte sur!!! Er det det man kalder humørsvingninger?..  
Ud over det, så passer det hele:
Du ved det endnu ikke, men den er god nok – du er gravid og skal være mor!

Nogle kvinder kan allerede nu mærke den store forandring, der udspiller sig inde i deres livmoder. Brysterne kan blive ømmere, du kan få menstruationslignende fornemmelser i underlivet og opleve humørsvingninger og øget sanselighed. Du kan også være mere træt og have mere hovedpine end normalt.

Jeg er de sidste to dage blevet gradvist mere og mere øm i babserne, og i nat vågnede jeg faktisk fordi jeg kom til at klemme mit ene bryst ved at ligge på det  Jeg har siden igår haft menslignende fornemmelser i underlivet, murren og lidt stikken af og til - idag er det faktisk ømt, lidt ligesom følelsen af at have lavet mange mavebøjninger, og så hoste bagefter  Jeg tudede to gange igår, og tre gange i forgårs, enten pga. forumtråde herinde fra (ha ha ) eller film... 

Sounds like pregnancy?

det kan man ikke sige så tidligt desværre. smerter osv kan være i forbindelse med ægløsning og tvivler på du får humørsvingningerne så tidligt. tror måske det er fordi du tænker på det desværre (har selv været der så er ikke for at nedgøre det du føler )
Hvornår ægget præcist sætter sig fast kan men heller ikke være 100 % sikker på.

MEN derfor kan der jo stadig være bingo om en uges tid

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Nogle gode råd til hvordan man IKKE tænker på det? 

Jeg plejer aldrig at have mens smerter 8 dage før mens, nu er der en uge til, og jeg begyndte at have ondt i underlivet igår. Idag har jeg tyngdefornemmelse,  også når jeg bare sidder og ser CSI i fjerneren og ikke skænker det en tanke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.