SÅ træt af ikke at have noget at forholde sig til!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
12 svar
3 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg sidder her og bliver helt hysterisk nu.... 
Jeg har for 2-3 dage siden læst samt fået afvide at 4-5 dage efter ÆL sætter ægget sig fast i livmoderen... Idag er jeg så inde og kigge i terminsberegneren, jeg vil være 3+0 idag, og så står der eddermame at det er idag ægget sætter sig fast!? 
Sidder og bliver direkte sur!!! Er det det man kalder humørsvingninger?..  
Ud over det, så passer det hele:
Du ved det endnu ikke, men den er god nok – du er gravid og skal være mor!

Nogle kvinder kan allerede nu mærke den store forandring, der udspiller sig inde i deres livmoder. Brysterne kan blive ømmere, du kan få menstruationslignende fornemmelser i underlivet og opleve humørsvingninger og øget sanselighed. Du kan også være mere træt og have mere hovedpine end normalt.

Jeg er de sidste to dage blevet gradvist mere og mere øm i babserne, og i nat vågnede jeg faktisk fordi jeg kom til at klemme mit ene bryst ved at ligge på det  Jeg har siden igår haft menslignende fornemmelser i underlivet, murren og lidt stikken af og til - idag er det faktisk ømt, lidt ligesom følelsen af at have lavet mange mavebøjninger, og så hoste bagefter  Jeg tudede to gange igår, og tre gange i forgårs, enten pga. forumtråde herinde fra (ha ha ) eller film... 

Sounds like pregnancy?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Anonym trådstarter

For ikke at tale om madlede... Fy føj, synes godt nok at mad er ulækkert  Kan kun spise toast og chinabox 
Kvalme døjer jeg også med i mild grad, dog hele dagen, og så er jeg blevet helt åndsvagt sensitiv overfor lugte  Mandens deodorant/parfume stinker i hele huset, og hans ånde er... Bvadr! Og han har ALDRIG dårlig ånde... 

Anmeld

14. maj 2013

Christina74

Det lyder som mig i min 1. cyklus, hvor jeg abselut ikke var gravid 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

Det lyder som mig i min 1. cyklus, hvor jeg abselut ikke var gravid 

Dette er min 3. cyklus  Krydser fingre for at jeg ikke snyder mig selv igen... Prøver virkelig ikke at tænke på det, og mange af "symptomerne" er kommet snigende helt ad sig selv.. 

Øv for dig, krydser for at du snart står med stregerne! 

Anmeld

14. maj 2013

Christina74

Anonym skriver:

Dette er min 3. cyklus  Krydser fingre for at jeg ikke snyder mig selv igen... Prøver virkelig ikke at tænke på det, og mange af "symptomerne" er kommet snigende helt ad sig selv.. 

Øv for dig, krydser for at du snart står med stregerne! 

Jeg er også igang med min 3. 

1. cyklus var helt slem med symptomer

2. cyklus noget mere afdæmpet

nu her i 3. cyklus går det så galt for mig igen.

Skal ''ikke'' havde mens på fredag og tester hverdag nu men NEGATIV.

Baby støv til os begge i lind strøm 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Her var det således...:

Cyklus 1: Ingen symptomer andet end mens smerter, mens kom 8 dage forsinket 

Cyklus 2: Eneste symptom var ømme bryster og lidt træthed op til mens, vi nåede også kun at sexe en gang, to dage før ÆL pga sygdom, og mens kom en dag forsinket.. 

Cyklus 3: Masser af symptomer, og sex dagen før og efter ÆL, så 

Tester ikke endnu da jeg kun er 3+0, og har tænkt mig at holde ud og kun teste hvis mens udebliver, ellers bliver jeg bare alt for skuffet 

Held og lykke til os begge ja 

Anmeld

14. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har for 2-3 dage siden læst samt fået afvide at 4-5 dage efter ÆL sætter ægget sig fast i livmoderen... Idag er jeg så inde og kigge i terminsberegneren, jeg vil være 3+0 idag, og så står der eddermame at det er idag ægget sætter sig fast!? 

Nogle kvinder kan allerede nu mærke den store forandring, der udspiller sig inde i deres livmoder. Brysterne kan blive ømmere, du kan få menstruationslignende fornemmelser i underlivet og opleve humørsvingninger og øget sanselighed. Du kan også være mere træt og have mere hovedpine end normalt.

Jeg er de sidste to dage blevet gradvist mere og mere øm i babserne, og i nat vågnede jeg faktisk fordi jeg kom til at klemme mit ene bryst ved at ligge på det  Jeg har siden igår haft menslignende fornemmelser i underlivet, murren og lidt stikken af og til - idag er det faktisk ømt, lidt ligesom følelsen af at have lavet mange mavebøjninger, og så hoste bagefter  Jeg tudede to gange igår, og tre gange i forgårs, enten pga. forumtråde herinde fra (ha ha ) eller film... 

Sounds like pregnancy?

Ægget kan nu sagtens være 5-7 dage om at finde vej til livmoderen, alt efter hvor i æggelederen der er blevet befrugtet!

Så ro på!

Du kan godt være gravid, men det kan jo også være indbildning!

Mit eneste sikre tegn på graviditet er hævet og voldsomt ømme brystvorter!
Så hævet at jeg ikke kan have bh på! (men kun areola)

Krydser fingre for dig

Anmeld

14. maj 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Sounds like pregnancy?

Sådan har jeg haft det de sidste 3 cyklusser  Og jeg er ikke gravid 

Men krydser for dig ! 

Anmeld

14. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Sounds like pregnancy?

Sådan havde jeg det desværre også i min sidste cyklus, og jeg var stensikker på, at jeg måtte være gravid... Men det var jeg ikke, og jeg følte mig SÅ dum over at blive narret af min krop og hjerne på den måde  Specielt fordi jeg helt fra start af, har haft tanken; at det kommer når det kommer, så der er ikk noget hastværk fra min side af (men selvfølgelig tænker jeg over det, og ønsker det brændende, ingen tvivl der).

Efter jeg fik min menstruation (som var 9 dage forsinket), er jeg dog ret sikker på, at jeg faktisk abortede... Men man jo aldrig vide sig sikker. Og i sidste ende kan jeg nok heller ikk bruge det til så meget, andet end at jeg ikk følte mig ligeså dum.

Men jeg ved godt hvordan det er at være i din situation, og den er ikke sjov, - for mig var det pga. uvisheden, og det er det jo nok i manges situationer. Plus man bliver bombarderet med alle de symptomer, så man tror der er et lille spir derinde.

Men hvis man nu vidste, at om to eller seks måneder ville man bliver gravid, - så ville ventetiden jo være en smal sag... Synes jeg 

Men jeg  for at den er der for dig i denne cyklus

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Åh, nu er jeg blevet helt opgivende  Så er det nok bare min krop der snyder mig, igen... Når symptomerne kommer uden at der er gevinst, så mister man helt troen på at det overhovedet kan lade sig gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.