Sover kun til 04.45.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

marloutti

Vores søn har hele sit liv vågnet omkring 4.30-5.00.

Det har nu aldrig været et problem, for vi skulle møde tidligt på arbejde, så det var dejligt at han ikke skulle tvinges til at vågne så tidligt. Det har aldrig haft noget med sult at gøre, sådan har hans sovemønster bare været.

Nu er han begyndt at sove længere, til omkring halv syv-syv. Det er skønt. Det hænger måske sammen med at vi heller ikke skal så tidligt afsted mere, hvem ved.

Jeg tænker lidt at din datters ændrede søvnrytme måske hænger sammen med at hun er inde i en rivende udvikling? Der sker jo så meget med de små på det tidspunkt i deres liv. Så mon ikke at hun får sin gode rytme igen på et tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

MortilAlmaogNohr

Det største problem PT er ikke at hun vågner kl. 4.45, det er egentlig at hun er så ulykkelig når vi tager hende op fra sengen. Hun laver bananen i armene på os, og skriger, og hun virker ikke rigtig vågen.

Men hvis man prøver bare at ligge hende ned i sengen med kaninen og sutten, så bliver hun også hysterisk.

Anmeld

6. juni 2013

Mumto3

AnneBJ skriver:

Min søn var præcis som du beskriver din Alma! En drøm til at sove - indtil han blev 7-8 mdr. 
Jeg fandt aldrig rigtig ud af, om der decideret var noget galt eller hvad, ligesom alt andet gik det over igen og har ikke været et problem længe. Dermed ikke sagt, at jeg ikke forsøgte 117 ting, netop fordi han var så træt, så jeg tænkte han havde brug for den ekstra søvn.. 
Jeg ville ikke genindføre morgenflasken hvis jeg var dig. Enig med K&S - få ørerne tjekket og se ellers om ikke det går i sig selv igen. 

Alle mine tre børn har sovet elendigt fra 8 mdr alderen!!! Jeg tror bare det er en fase.

Anmeld

6. juni 2013

MortilAlmaogNohr

Mumto3 hvor længe varede den fase :-).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.