Tøj til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Asta&Alfred

MiichellaMalou skriver:

Ja det jo lige de vi får sikkert også noget mere. Vi har fået rimelig meget tøj, i mange forskellige str. Vi har faktisk ikke rigtig fået så meget i de små str ..

Det er da super fedt, hvis I allerede har en del tøj liggende. Der er jo nok at bruge penge på i starten:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Asta&Alfred skriver:

Det er da super fedt, hvis I allerede har en del tøj liggende. Der er jo nok at bruge penge på i starten:-)

Det rigtig dejligt. Har faktisk ikke købt noget selv. Måske fire bodyer også i nogen forskellige str.

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

MiichellaMalou skriver:

Det rigtig dejligt. Har faktisk ikke købt noget selv. Måske fire bodyer også i nogen forskellige str.

Det kommer jo også an på hvor står den lille er, når han/hun kommer til verden. Hvis det er en lille basse, kan I måske springe str 50 over og fx bruge str 60 fra Joha som svarer til str 56/62:-)

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Asta&Alfred skriver:

Det kommer jo også an på hvor står den lille er, når han/hun kommer til verden. Hvis det er en lille basse, kan I måske springe str 50 over og fx bruge str 60 fra Joha som svarer til str 56/62:-)

Tror faktisk ikke han bliver så stor igen, hvis jeg skal være ærlig men det jo aldrig til at sige.

Anmeld

13. maj 2013

Kløver

Jeg ville nøjes med str 56, de fleste babyer vokser sig så hurtigt ud sf str 50
Tøj antal kommer stærkt an på om du dr mest til heldragterne/sparkedragter, bukser med bluse eller body eller kjole til hvis det er en pige

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

MiichellaMalou skriver:

Tror faktisk ikke han bliver så stor igen, hvis jeg skal være ærlig men det jo aldrig til at sige.

Nej det bliver da helt vildt spændende når han kommer til verden:-)

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Jeg ville nøjes med str 56, de fleste babyer vokser sig så hurtigt ud sf str 50
Tøj antal kommer stærkt an på om du dr mest til heldragterne/sparkedragter, bukser med bluse eller body eller kjole til hvis det er en pige

Ja det ved jeg ikke har hørt at sparkedragter heldragt er bedst til babyer fordi det ikke deler sig. Men synes det er så svært

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Asta&Alfred skriver:

Nej det bliver da helt vildt spændende når han kommer til verden:-)

Jaaa glæder mig det måtte gerne blive september nu kan ikke næsten ikke vente, synes der er så længe til han kommer

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

MiichellaMalou skriver:

Jaaa glæder mig det måtte gerne blive september nu kan ikke næsten ikke vente, synes der er så længe til han kommer

Det kan jeg godt forstå - Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.