Tøj til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
18 svar
2 synes godt om
13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg synes godt nok det svært med hensyn til tøj med baby. Hvor meget man skal have i de små str. Osv osv. Synes det er lidt svært at finde steder hvor der står noget. Så kom med hvad i synes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Mother-love

Vi havde kun få bodyer og bukser i str 50. Isabella kunne kun passe det i en uge.
Str. 56 havde vi ca. 8 bodyer, 8 bukser og så 10 kort ærmede bodyer. Og ca 10 par strømper.
Str. 62 havde ci lidt mere. Men da det var sommer da vi fik hende brugte vi stortset kun de kortærmede bodyer og strømper. Og så havde hun en tynd cardigan på når hun skulle sove ude.
Jeg ville ikke købe det helt vilde i de små str. Så hellere vente og se om man evt. Mangler noget. Vi vaskede en maskine tøj og stofbleer dagligt. Men vi havde også vaskemaskine og tørretumbler. Så ville nok sige at hvis du ikke har det så du nok regne med lidt mere, da Isabella gylpede meget så kunne vi snildt bruge 6 sæt tøj om dagen.
Køb evt. Brugt i de små str. Så det ikke bliver så dyrt. Og tøjet fejler sjældent noget da de jo ikke bruger det ret længe.

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

michelledam skriver:

Vi havde kun få bodyer og bukser i str 50. Isabella kunne kun passe det i en uge.
Str. 56 havde vi ca. 8 bodyer, 8 bukser og så 10 kort ærmede bodyer. Og ca 10 par strømper.
Str. 62 havde ci lidt mere. Men da det var sommer da vi fik hende brugte vi stortset kun de kortærmede bodyer og strømper. Og så havde hun en tynd cardigan på når hun skulle sove ude.
Jeg ville ikke købe det helt vilde i de små str. Så hellere vente og se om man evt. Mangler noget. Vi vaskede en maskine tøj og stofbleer dagligt. Men vi havde også vaskemaskine og tørretumbler. Så ville nok sige at hvis du ikke har det så du nok regne med lidt mere, da Isabella gylpede meget så kunne vi snildt bruge 6 sæt tøj om dagen.
Køb evt. Brugt i de små str. Så det ikke bliver så dyrt. Og tøjet fejler sjældent noget da de jo ikke bruger det ret længe.

Vi har desværre ikke vaskemaskine og tørretumbler. Og bassen bliver efterårs barn. Men puha ja det er godt nok svært.

Anmeld

13. maj 2013

Mother-love

MiichellaMalou skriver:

Vi har desværre ikke vaskemaskine og tørretumbler. Og bassen bliver efterårs barn. Men puha ja det er godt nok svært.

Hvis det er et efterårs barn ville jeg købe således.

Str 50.
6 langærmede bodyer
4 bukser
2 kort ærmede bodyer
2 cardigans
6 par strømper
Og så en køre/ sovedragt.

Str 56 ville jeg købe

8 langærmede bodyer
6 bukser
8 par strømper
2 kortærmede bodyer
3 cardigans
Evt. 2 par strømpebukser

Og så ville jeg se om ikke det var nok i de str. Ellers ville jeg købe lidt mere når baby er kommet.

Men det er også rigtig svært når man ikke ved om det er et gylpebarn eller ej.
Men ville ihvertfald købe godt med bodyer da det somregel kun er dem det går udover hvis de gylper.

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

MiichellaMalou skriver:

Jeg synes godt nok det svært med hensyn til tøj med baby. Hvor meget man skal have i de små str. Osv osv. Synes det er lidt svært at finde steder hvor der står noget. Så kom med hvad i synes

Jeg kan godt forstå du synes det er svært. Jeg vil starte med at købe lidt tøj i de små størrelser (man får også tit tøj i de små str. i barselsgaver) og så stille og rolig erfare hvor meget I har brug for til den lille. Det afhænger jo som sagt også af, om I har let adgang til vaskemaskine og tørretumbler, så I kan klare jer med mindre

Anmeld

13. maj 2013

Asta&Alfred

MiichellaMalou skriver:

Så skal du vist bare se bort fra det sidste jeg skrev:-)

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

michelledam skriver:

Hvis det er et efterårs barn ville jeg købe således.

Str 50.
6 langærmede bodyer
4 bukser
2 kort ærmede bodyer
2 cardigans
6 par strømper
Og så en køre/ sovedragt.

Str 56 ville jeg købe

8 langærmede bodyer
6 bukser
8 par strømper
2 kortærmede bodyer
3 cardigans
Evt. 2 par strømpebukser

Og så ville jeg se om ikke det var nok i de str. Ellers ville jeg købe lidt mere når baby er kommet.

Men det er også rigtig svært når man ikke ved om det er et gylpebarn eller ej.
Men ville ihvertfald købe godt med bodyer da det somregel kun er dem det går udover hvis de gylper.

Mange mange tak
Ja lige præcis det jo et godt spørgsmål om han bliver det. Men har altid
Fået at man skulle have rigeligt med bodyer ihvertfald.

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Asta&Alfred skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er svært. Jeg vil starte med at købe lidt tøj i de små størrelser (man får også tit tøj i de små str. i barselsgaver) og så stille og rolig erfare hvor meget I har brug for til den lille. Det afhænger jo som sagt også af, om I har let adgang til vaskemaskine og tørretumbler, så I kan klare jer med mindre

Ja det jo lige de vi får sikkert også noget mere. Vi har fået rimelig meget tøj, i mange forskellige str. Vi har faktisk ikke rigtig fået så meget i de små str ..

Anmeld

13. maj 2013

Mother-love

MiichellaMalou skriver:

Mange mange tak
Ja lige præcis det jo et godt spørgsmål om han bliver det. Men har altid
Fået at man skulle have rigeligt med bodyer ihvertfald.

Ja altså hellere for mange end for lidt. Derfor synes jeg du skal købe mest brugt. Det gjorde jeg. Så er man ikke så træt af man har brugt mange penge på noget som ikke bliver brugt. Og netop også fordi de vokser så hurtigt.

Anmeld

13. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

michelledam skriver:

Ja altså hellere for mange end for lidt. Derfor synes jeg du skal købe mest brugt. Det gjorde jeg. Så er man ikke så træt af man har brugt mange penge på noget som ikke bliver brugt. Og netop også fordi de vokser så hurtigt.

Nemlig tror min veninde gerne vil af med meget af deres ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.