Ang vuggedød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har også hørt 2 år.
Men at risikoen skulle falde drastisk efter at barnet er fyldt 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Nanna1985

Jeg har os hørt at det er 2 år... Det er så ganske forfærdeligt

Anmeld

2. juli 2009

mama09

jeg fik afvide af sundhedsplejsken til 6 mdr, meeen det kan jeg ligesom læse, at i andre har hørt 1-2 år.. hmmmmmm....

Anmeld

2. juli 2009

Vingummien

Karo skriver:

2 år.

For et par uger siden døde mine forældres nabos lille pige på næsten 2 år. Hun var død om morgenen da de gik ind for at vække hende. De fik at vide at lægen at små børn kunne risikere at dø af vuggedød til de var 2 år og det var det der var sket i hendes tilfælde.

Tragisk

Uh ha

Må være svært at acceptere, man kan self aldrig acceptere ens barn dør. men ku nok bedre gøre det hvis han/hun var 3 mdr end 2 år.

Sørgeligt

Anmeld

2. juli 2009

Vingummien

Jeg har altdi fået afvide at når barnet kan vende sig selv så er det sjællent det sker

Anmeld

2. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ja det er en grim grim ting....... men ja 2 år....

sad jo lige og tænkte at det er godt man er lidt fanatisk omkring hygiejne.... selvom det kan være irriterende for ens pårørende af og til så er det sgu ikke for sjov... blev helt forskrækket over at de har fundet ud af at forholdsvis almindelige bakterier spiller en så stor rolle!

Anmeld

2. juli 2009

Cris

2 år!!!!! Gud! Jeg troede, at det var mellem 6 og 9 måneder! Det er forfærdeligt! Men jeg har aldrig været besat af tanken. Det er ikke noget, man kan selv styr endu. Jeg kan kun tænke på det og bede lidt til de højere magter man tror, der eksistere, at de må meget gerne beskytte barnet så godt som muligt. Mere kan man ikke gøre...

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Diana... skriver:

.

Jeg mener det er 1 år at risikoen svinder betydeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.