Ang vuggedød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Vingummien

Læste lige et andet indlæg om vuggedød, og så kom jeg til at tænke på...

Hvornår skal man ik være nervøs for det længere, altså hvornår er barnet for gammel til at lide vuggedøden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Læste lige et andet indlæg om vuggedød, og så kom jeg til at tænke på...

Hvornår skal man ik være nervøs for det længere, altså hvornår er barnet for gammel til at lide vuggedøden?

2 år mener jeg det er-....

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Jeg mener det er 1 år.

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Diana... skriver:

Jeg mener det er 1 år.

Mener også man siger at risikoen er størst fra de er 2 mdr, til omkring 12 mdr.

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

MaleneG skriver:

Mener også man siger at risikoen er størst fra de er 2 mdr, til omkring 12 mdr.

Oki jeg troet faktisk risikoen var størst de første 3 måneder og så knap så stor de sidste 9 måneder. 

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Diana... skriver:

Oki jeg troet faktisk risikoen var størst de første 3 måneder og så knap så stor de sidste 9 måneder. 

Det er pga. i de første 2 mdr der udskiller kvinden igennem amning vel og mærke nogen antistoffer, men dette aftager efter de første 2 mdr  

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

MaleneG skriver:

Det er pga. i de første 2 mdr der udskiller kvinden igennem amning vel og mærke nogen antistoffer, men dette aftager efter de første 2 mdr  

Oki ja der kan man bare se, uhh jeg hader at tænke og snakke vugge død synes det er så ubehageligt at tænke på at ens lille vidunder lige pludselig kan dø i mens de sover så skrammende.

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Diana... skriver:

Oki ja der kan man bare se, uhh jeg hader at tænke og snakke vugge død synes det er så ubehageligt at tænke på at ens lille vidunder lige pludselig kan dø i mens de sover så skrammende.

Ja, det er absolut også min største frygt..

Anmeld

2. juli 2009

AstridM

Jeg så Oprah om børne vuggedød. Hun havde besøg af en der sagde op til 2- 2½ år .. og at det er en stor normal fejtagelse at alle tror det er til 1 år og så ikke er nær så opmærksomme.

Jeg ser meget anderledes på det tror jeg fordi jeg tænker at det sker hvis det skal ske og så kan man ikke gøre noget ved det. men skræmmende nok!

Anmeld

2. juli 2009

Karo

2 år.

For et par uger siden døde mine forældres nabos lille pige på næsten 2 år. Hun var død om morgenen da de gik ind for at vække hende. De fik at vide at lægen at små børn kunne risikere at dø af vuggedød til de var 2 år og det var det der var sket i hendes tilfælde.

Tragisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.