Samtale på klinikken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

tarkoflen

Vil bare lige tilføje, at de er så søde og hjælpsomme på Skejby har selv været i behandling derude og lige nu ligger miniputten på 4 uger og spiser og sover lidt samtidig

I vil få en masse information og så vælger l selv hvornår l vil melde jer til behandling, så l kan sagtens nå at snakke det hele igennem

Held og lykke med behandlingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Vil bare lige tilføje, at de er så søde og hjælpsomme på Skejby har selv været i behandling derude og lige nu ligger miniputten på 4 uger og spiser og sover lidt samtidig

I vil få en masse information og så vælger l selv hvornår l vil melde jer til behandling, så l kan sagtens nå at snakke det hele igennem

Held og lykke med behandlingen

Skønt at høre om jeres gode oplevelse hos dem og tillykke med den lille  

Må jeg spørge hvilken behandling i var igennem og hvor lang tid det tog jer ? 

Anmeld

18. maj 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Skønt at høre om jeres gode oplevelse hos dem og tillykke med den lille  

Må jeg spørge hvilken behandling i var igennem og hvor lang tid det tog jer ? 

Det kan du tro du må ??

Vi var i ivf i første forsøg og isci i andet forsøg hvor det lykkedes ?? begge gange var lang behandling. Jeg har endometriose og derfor kom vi direkte i ivf og har ikke prøvet selv inden og har ikke været igennem inseminering og var kun igennem to forsøg... Men fra vi gik i gang til vi havde en positv gik der et lille år! Dog afbrudt af en omgang stress, så det kunne måske godt have taget kortere tid ??

Anmeld

18. maj 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det kan du tro du må ??

Vi var i ivf i første forsøg og isci i andet forsøg hvor det lykkedes ?? begge gange var lang behandling. Jeg har endometriose og derfor kom vi direkte i ivf og har ikke prøvet selv inden og har ikke været igennem inseminering og var kun igennem to forsøg... Men fra vi gik i gang til vi havde en positv gik der et lille år! Dog afbrudt af en omgang stress, så det kunne måske godt have taget kortere tid ??

Tak for svar Dejligt det lykkes for jer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.