Samtale på klinikken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

de vil måske skanne dig for lige at se miljøet men ellers tror jeg ikke der er nogen grimme overraskelser i vente. de vil ud fra sædtallet fortælle hvilken behandlingsform der er mest gavnligt

1) insemination - mere eller mindre normalt sædtal

2) alm ivf- hvis der er nok til 200.000 sædceller pr æg der skal befrugtes - typisk 8 ca af gangen

3) icsi hvis der er meget få celler ( 1 celle direkte i ægget)- p.s sådan kom min datter til

Jeg synes ikke det var en slem proces, og man bliver godt informeret.

skriv hvis du har flere spørgsmål

Held og lykke.

Tænkte nok jeg skulle forberede mig på en eller anden form for undersøgelse "Down there"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tænkte nok jeg skulle forberede mig på en eller anden form for undersøgelse "Down there"

bare en standard scanning med lille ultralydsstav. ikke ubehageligt på nogen måde. ingen redskaber eller andet

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

I bestemmer selv hvornår i går i gang.
I ringer og tilmelder jer behandling når du får menstruation. Men hvis i hellere vil vente en måned eller to så venter i bare med at tilmelde jer. Det får i også af vide til samtalen

Vi synes også det er fint at vi lige kan komme hjem og snakke lidt om det og lige synke alle de informationer vi får til samtalen. Selvom vi er meget ivrige efter at komme igang, men vi er jo nok ikke de eneste der ikke kan vente

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

bare en standard scanning med lille ultralydsstav. ikke ubehageligt på nogen måde. ingen redskaber eller andet

Jeg tror også mere det er manden der er nervøs for alle de undersøgelser, han er ikke glad for jeg skal alt de igennem. Det er lidt sødt Men dejligt at vide det ikke er noget vildt og vildsomt !

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det samme her

Hvor skal I i behandling ?

Anmeld

13. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvor skal I i behandling ?

Vi er henvist til Dronninglund

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Vi er henvist til Dronninglund

Det er ikke så langt fra os Hvornår skal i til samtale ? 

Anmeld

13. maj 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Vi synes også det er fint at vi lige kan komme hjem og snakke lidt om det og lige synke alle de informationer vi får til samtalen. Selvom vi er meget ivrige efter at komme igang, men vi er jo nok ikke de eneste der ikke kan vente

Det er også rart I får nogle brochure med hjem som i også kan læse i, hvilket jeg havde meget glæde af, da man får mange informationer..

Anmeld

13. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Det er ikke så langt fra os Hvornår skal i til samtale ? 

Kan du ikke skrive en privat besked til mig? skal nok lade være med at sladre om hvem du er, men så kan vi følge hinanden

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Det er også rart I får nogle brochure med hjem som i også kan læse i, hvilket jeg havde meget glæde af, da man får mange informationer..

Man bliver nok lidt overvældet af alle de informationer, så det er fint at få lidt med hjem og læse om Hvor langt er I i behandlingen ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.