Drikke under behandling..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

o1Mutte

Tak for svar piger.. Jeg er også blevet enig med mig selv om at det ikke er det værd.. Ved jeg vil spekulere i vildskab hvis nu det ikke lykkes Så holder mig til sodavand og håber på en hyggelig aften alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

nielsen80

Jeg drak aldrig alkohol under behandling, men i det sidste forsøg(hvor det lykkes), hang den "rigtige" livsstil mig så meget ud af halsen, at jeg faktisk både drak lidt rødvin inden ÆO og en enkelt øl weekenden efter Vil på ingen måder retfærdigøre det, men tror måske også bare man skal passe på med ikke at blive alt for streng.
Du skal også kunne være til, selvom du er i behandling - og hvis det virkelig giver dig velvære og gør at du kan slappe af, så synes jeg det er ok at tage en enkelt genstand - det er rart bare at passe ind i selskabet og tænke på noget andet engang imellem!

Anmeld

13. maj 2013

o1Mutte

nielsen80 skriver:

Jeg drak aldrig alkohol under behandling, men i det sidste forsøg(hvor det lykkes), hang den "rigtige" livsstil mig så meget ud af halsen, at jeg faktisk både drak lidt rødvin inden ÆO og en enkelt øl kenden efter Vil på ingen måder retfærdigøre det, men tror måske også bare man skal passe på med ikke at blive alt for streng.
Du skal også kunne være til, selvom du er i behandling - og hvis det virkelig giver dig velvære og gør at du kan slappe af, så synes jeg det er ok at tage en enkelt genstand - det er rart bare at passe ind i selskabet og tænke på noget andet engang imellem!

Tak for dit svar
Jeg tror jeg venter til scanning onsdag og ser hvordan mine æg ser ud, og så tager den derfra.. For hvis jeg nu skal insemineres i denne uge, vil jeg ikke drikke.. Men jeg kan bare mærke jeg snart skal få tankerne lidt væk fra det hele.. Min hjerne køre på højtryk hele tiden

Anmeld

13. maj 2013

nielsen80

o1Mutte skriver:

Tak for dit svar
Jeg tror jeg venter til scanning onsdag og ser hvordan mine æg ser ud, og så tager den derfra.. For hvis jeg nu skal insemineres i denne uge, vil jeg ikke drikke.. Men jeg kan bare mærke jeg snart skal få tankerne lidt væk fra det hele.. Min hjerne køre på højtryk hele tiden

At jeg drak en enkel genstand, var vitterligt også et tegn på, at jeg havde opgivet håbet fuldstændig. Når man har været i behandling i en årrække, så har man bare brug for at være "normal" engang imellem, og jeg tænkte faktisk lidt, det lykkes jo ikke alligevel.
Vil så sige, da jeg fandt ud af, jeg var gravid, så blev jeg lidt flov og drak selvfølgelig ikke i graviditeten.

Jeg for du snart er ude af behandlingsverden, og du undlader at drikke fordi der er en bebs på vej.

Anmeld

13. maj 2013

o1Mutte

nielsen80 skriver:

At jeg drak en enkel genstand, var vitterligt også et tegn på, at jeg havde opgivet håbet fuldstændig. Når man har været i behandling i en årrække, så har man bare brug for at være "normal" engang imellem, og jeg tænkte faktisk lidt, det lykkes jo ikke alligevel.
Vil så sige, da jeg fandt ud af, jeg var gravid, så blev jeg lidt flov og drak selvfølgelig ikke i graviditeten.

Jeg for du snart er ude af behandlingsverden, og du undlader at drikke fordi der er en bebs på vej.

Jeg har ikke taget folinsyre før nu her.. Netop fordi jeg havde en anelse om at vi ikke blev gravide ''bare lige sådan'' Fik jo desværre ret.. Det er 3½ år siden nu.. Så kender følelsen med at man ikke tror det lykkes
Håber behandling også er vejen frem for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.