Drikke under behandling..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
14 svar
3 synes godt om
13. maj 2013

o1Mutte

Hej piger..
Vi er blevet inviteret i byen og spise her på torsdag, og jeg ved at der bliver noget druk (blandt andet fordi de spurgte om jeg havde fri fredag )
Altså jeg vil ikke drikke mig sprit stiv, men kunne godt bruge en aften, hvor jeg kunne lægge alle tankerne på hylden.. Jeg kunne godt bruge en øl eller 3, men ved ikke om jeg kan få mig selv til det, nu hvor vi er i gang med 1. behandlingsforsøg..
Vil jo gerne optimere chancerne så meget som muligt!

Hvad gør/ville i have gjort, i mit sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

os2

Jeg vil ikke anbefale at du drikker når I er igang med fertilitetsbehandlinger - det kan nedsætte chancen for at blive gravid - det samme kan kaffe faktisk også...der må man heller ikke drikke så meget kaffe når man er i behandlinger.

Held og lykke.

Anmeld

13. maj 2013

o1Mutte

os2 skriver:

Jeg vil ikke anbefale at du drikker når I er igang med fertilitetsbehandlinger - det kan nedsætte chancen for at blive gravid - det samme kan kaffe faktisk også...der må man heller ikke drikke så meget kaffe når man er i behandlinger.

Held og lykke.

Ja, det er det jeg ved Men må bare tage med og drikke sodavand.

Anmeld

13. maj 2013

l.kjoeller

o1Mutte skriver:

Hej piger..
Vi er blevet inviteret i byen og spise her på torsdag, og jeg ved at der bliver noget druk (blandt andet fordi de spurgte om jeg havde fri fredag )
Altså jeg vil ikke drikke mig sprit stiv, men kunne godt bruge en aften, hvor jeg kunne lægge alle tankerne på hylden.. Jeg kunne godt bruge en øl eller 3, men ved ikke om jeg kan få mig selv til det, nu hvor vi er i gang med 1. behandlingsforsøg..

Hvis ikke du har fået sat æg op ville jeg tillade mig selv en enkelt men ikke mere for lykkes det ikke vil du tænke på om det er derfor tror jeg

Anmeld

13. maj 2013

o1Mutte

l.kjoeller skriver:

Hvis ikke du har fået sat æg op ville jeg tillade mig selv en enkelt men ikke mere for lykkes det ikke vil du tænke på om det er derfor tror jeg

Jeg skal insemineres. Ved dog ikke hvornår, men håber at vi får det af vide onsdag.. Tror jeg venter med at tage stilling til det før vi har været til scanning onsdag

Anmeld

13. maj 2013

Putomanen

Jeg spurgte engang lægen, om jeg måtte drikke et glas rødvin nytårsaften, og hun sagde at det var ok med et lille glas, nu hvor det var en speciel anledning, men normalt fraråder de al alkohol.
Så jeg ville holde mig fra det, eventuelt tag en lille slurk af mandens øl.

Anmeld

13. maj 2013

l.kjoeller

o1Mutte skriver:

Jeg skal insemineres. Ved dog ikke hvornår, men håber at vi får det af vide onsdag.. Tror jeg venter med at tage stilling til det før vi har været til scanning onsdag

det er en rigtig god ide. men ville ikke gøre det hvis det er lige op over. ikke fordi jeg tror det har noget at sige men fordi man bagefter kan spekulere på om det havde hvis ikke det lykkes. sådan ville jeg have det hvertfald

Anmeld

13. maj 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Hej piger..

Alle klinikker fraråder alkohol under behandling.

Anmeld

13. maj 2013

Mutti2B

Alkohol var et no-go for mig da jeg var i behandling. Ønsket om en baby var større end lysten til en øl eller 10.

Anmeld

13. maj 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Hej piger..

Jeg drikker aldrig alkohol, og ville heller ikke gøre det under behandling.

Så vil jeg bare bearbejde mig selv bagefter hvis det ikke lykkedes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.