Min mor er så negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

SIG DET TIL HENDE!!!!! Folk kan ikke ændre på noget de ikke bliver bedt om..

Jeg siger tingene som de er til min egen mod og der henner da at hun.bliver fornærmet hvortil svaret, fra mig, lydet; 'hvis du vil blive sur og fornærmet over det er det altså dit eget problem. Vil du hellere have, at jeg ikke siger noget og så bare lader vær med at komme her? Det er ikke for at være sur, men jeg har altså andre ting at bruge min tid på end dine sure miner..'

Det tager 5-15 min og så er hun færdig med at spille fornærmet

Har prøvet at sige det til hende men hun mener ikke hun er negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

tro mig jeg kender det alt for godt, her er det dog ikke med mine forældre, men med især min svigerfar, han er evigt negativ, og især omkring ALT der gælder mine forældre.. af samme årsag gider jeg ikke være hjemme når de besøger os, og gider ikke snakke med ham, for synes ikke det er spor fair. Men i dit sted havde jeg nok skrevet eller sagt til hende " prøv at høre her mor, jeg skriver ikke eller ringer ikke til dig for at du skal være sur og tvær eller ødelægge min dag men for at dele min glæde med dig"

sådan nogle personer har man bare ikke brug for i sit liv så det kan jeg godt forstå du har valgt at gøre. 

Men har prøvet at sige det men hun kan ikke selv se problemet

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Snak med hende om hvorfor hun er så negativ. Der må ligge en grund bag?? Det er synd hvis jeres forhold ska blive ødelagt uden at I har prøvet at snakke det igennem?? Man har kun én mor og nogle af os har ingen...prøv at snakke det igennem med hende. Hvis I mister kontakten, fortryder du det når hun engang om forhåbentlig lang tid ikke er der længere...bare min personlige holdning 

Altså vi vil aldrig miste kontakten. Men jeg lader hende kontakte mig mere for jeg synes ikke jeg gider ringe op og fortælle noget hvis hun bare er negativ

Anmeld

13. maj 2013

betina23

Anonym skriver:

Min mor er vildt negativ omkring alt. Og det er til at brække sig over.

er begyndt kun at sende SMS til hende, jeg gider ikke ringe når jeg ved det kun er negativt hun lukker ud. Hvis jeg fortæller noget med svigerfamilien, og hvad de feks giver i gave (fordi ens mor vel gerne vil vide hvad vi får i gave og det har ikke noget med hvad det koster at gøre for mit vedkommende) så begynder hun med at det giver hun i hvert fald ikke for, og hun gider ikke det ræs med penge og bla bla bla. Og det var ikke derfor jeg fortalte det. Så bliver man i så dårligt humør resten af dagen.

ville ikke noget med det. Havde bare brug for lige at få det ud

Ihhhh hvor jeg kender det måske vores mødre sku slå hovederne sammen hehe
Når spøj til side måske det hjælper med din at sige det til hende eller a ignorér hende til hun spørge dig om der er noget galt i håb om hun kan mærke hbor ked og træt af du er af det

Anmeld

13. maj 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Det har jeg prøvet men desværre kan hun ikke selv se det. 

ej øv :/

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

betina23 skriver:

Ihhhh hvor jeg kender det måske vores mødre sku slå hovederne sammen hehe
Når spøj til side måske det hjælper med din at sige det til hende eller a ignorér hende til hun spørge dig om der er noget galt i håb om hun kan mærke hbor ked og træt af du er af det

Det nytter ikke at sige noget for hun mener ikke hun er problemet. Har prøvet hvor jeg ikke kontaktede hende fordi jeg var træt af hun var så negativ. Så går der en uge så ringer hun. Har du haft travlt siden jeg ikke har hørt fra sig. Åh altdå

man ja kunne være de skulle stikke hovederne sammen. Måske de kan se det hvis de møder en som er som dem

Anmeld

13. maj 2013

betina23

Anonym skriver:

Det nytter ikke at sige noget for hun mener ikke hun er problemet. Har prøvet hvor jeg ikke kontaktede hende fordi jeg var træt af hun var så negativ. Så går der en uge så ringer hun. Har du haft travlt siden jeg ikke har hørt fra sig. Åh altdå

man ja kunne være de skulle stikke hovederne sammen. Måske de kan se det hvis de møder en som er som dem

Ja det jo det men kan ik gi dig så meget råd da jeg selv sider i det

Håber det bliver bedere for jer
Knus

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

betina23 skriver:

Ja det jo det men kan ik gi dig så meget råd da jeg selv sider i det

Håber det bliver bedere for jer
Knus

Tusinde tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.