La´chrissen skriver:
Hvordan startede du med at lære det hele? Nogle gode ideer til begynder sæt. Så man har det man skal bruge.
Hovsa, havde ikke set din besked...
Men jeg startede for ca 4 år siden, lidt ved et tilfælde. Jeg har altid været kreativ, og en aften til noget scrap, fortalte én om disse flotte flotte kager, hun havde set. Hun mente, at det måtte være noget for mig. Men men men jeg var lidt en tøs med at handle over nettet - især i udlandet - dengang, så kom ikke i gang.
Så skulle jeg til tandlæge en dag noget tid efter, havde i hvert fald næsten glemt alt om kager igen, så var jeg i meget god tid, og gik en lille tur i byen. Dér foran en lille fin butik lå de sødeste små plastikbøtter og jeg måtte ind og købe dem. Jeg var så 900 kr fattigere da jeg gik derfra, for derinde havde de alt muligt til kager, og så måtte jeg jo igang, hi hi

Jeg kan ærligt ikke huske hvad jeg præcist købte, men jeg købte fondant, lidt farver, og nogle udstikkere, jeg lige fandt fine. Hvad der mere var kan jeg ikke huske.
Men sådan startede jeg op, samtidigt fik jeg den dejligste kollega - hvis mand står for denne skønne side, så det lå jo lige for at komme med i kageklubben og få idéer. Det var min start herinde på dejlige Baby.dk

Jeg vil sige, at du kan bruge rigtigt meget af det, du har i dit køkken og hjem generelt til en start, men jeg ville købe lidt fondant, og begynde at lege med det, køkken modellérvoks kalder jeg det tit, så kan du nemlig hurtigt finde ud af, om du har lyst og evner til det, og så er jeg sikker på du nok skal blive solgt
Men hvis du gerne vil bruge "lidt" (nemlig MEGET svært) penge, så ville jeg købe en god rullepind i plastik (dinkage.dk har nogle gode), lidt udstikkere, fondant og farve (du kan selvfølgelig også selv lave fondant - det gør jeg ikke) så kan du altid skrive og få nogle gode opskrifter, står gerne til rådighed, når tiden er der...

Sikke en lang smøre, håber du kommer helt igennem, hi hi, og husk, du er velkommen med spørgsmål, jeg svarer efter bedste evne...
Håber du vil prøve det, det er skønt, dejligt, fedt, fantastisk og ikke mindst dejligt afslappende