Uglekage, muffins og en mobiltlf med paintball...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Dot D

AalborgPigen skriver:

Du er GO !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Dot D

Tvillingemor90 skriver:

Hvor er det altså flot !

Anmeld

13. maj 2013

Dot D

Benjamins'mor skriver:

Hold op hvor er uglekagen bare flot!
Den må virkeligt have taget sin tid og krævet meget!

Hatten af for dig! Du er simpelthen bare så dygtig til det kage halløj.

Elsker jo bare ugler.... Den tog lidt tid, men det gør ikke noget. Moderen kneb en lille tåre, da hun så den, så er det alt arbejdet værd

Anmeld

13. maj 2013

Dot D

jydeinden skriver:

hvor er de fede er helt vild med paint ball kagen og uglen

Anmeld

13. maj 2013

Dot D

StineW79 skriver:

Du er simpelhen så dygtig, det er helt vildt!! Vh stine

Anmeld

13. maj 2013

Dot D

Asta&Alfred skriver:

Hold da op hvor er du sej:-)

Anmeld

13. maj 2013

Dot D

Lilje82 skriver:

Hvor er du go  Elsker den uglekage der 

UGLER

Anmeld

13. maj 2013

mommy1991

Dot D skriver:

Det var store konfirmationsdag i dag, og jeg kom på en stor prøve med hele tre konfirmationer...

Skal man prøve igen, så kan man ligeså godt gøre det ordentligt, hi hi

Jeg har længe gerne ville lave en uglekage, men havde ikke lige fundet anledningen, den kom her i dag. Laura skulle konfirmeres og hun skulle overraskes med en uglekage, da hun er vild med ugler - ligesom mig

Selve uglen er chokoladekage smurt med chokoladesmørcreme - grenen er romkugle"dej" smurt med en god mørk chokolade, mums det smagte godt

Så blev det til en flok muffins med lime og sorte roser, så det passede til borddækningen - chokolademuffins med PSC med Asti

Til sidst en kage til min barndomsvenindes store dreng, der også skulle konfirmeres i dag. Han er lidt teknik interesseret og så spiller han paintball. Så jeg lavede hans telefon og et paintball-gevær, alle de farvede dutter er minimuffins udhulede og med hindbærpuré i og PSC med Asti under fondanten - de skulle figurere paintball klatter...

Så til en flok billeder

Hold op, hvor er de flotte!!!! Wauw!!!

Anmeld

13. maj 2013

bøllen

Dot D skriver:

Det var store konfirmationsdag i dag, og jeg kom på en stor prøve med hele tre konfirmationer...

Skal man prøve igen, så kan man ligeså godt gøre det ordentligt, hi hi

Jeg har længe gerne ville lave en uglekage, men havde ikke lige fundet anledningen, den kom her i dag. Laura skulle konfirmeres og hun skulle overraskes med en uglekage, da hun er vild med ugler - ligesom mig

Selve uglen er chokoladekage smurt med chokoladesmørcreme - grenen er romkugle"dej" smurt med en god mørk chokolade, mums det smagte godt

Så blev det til en flok muffins med lime og sorte roser, så det passede til borddækningen - chokolademuffins med PSC med Asti

Til sidst en kage til min barndomsvenindes store dreng, der også skulle konfirmeres i dag. Han er lidt teknik interesseret og så spiller han paintball. Så jeg lavede hans telefon og et paintball-gevær, alle de farvede dutter er minimuffins udhulede og med hindbærpuré i og PSC med Asti under fondanten - de skulle figurere paintball klatter...

Så til en flok billeder

Er VILD VILD som i VILD med ugle kagen. Damm elsker ugler 

Anmeld

13. maj 2013

Karina

Hvor er de flot lavet Dot. Selv om det ikke er mange kager du har lavet på det sidste, så har du ikke tabt taget på at lave dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.