Jeg er skuffet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
HVis det er fortænder hun er ved at få, så vil jeg foreslå dig at du tager din finger, presser på, der hvor tanden er ved at komme igennem, så sprækker huden og tanden kommer ud. Det gør RIGTIG ondt i kort tid også er det overstået.

Derudover skal du tage din baby - skrigene eller ej og gå på apoteket og købe noget børnepanodil.

Så skal du få noget at spise - skrigebaby eller ej - for det nytter ikke noget, hvis du ikke får noget at spise.

Det er OKAY at din kæreste er på Roskilde, det er OKAY, hvis folk har nok i sit eget - selvom det vil være dejligt med hjælp.

Din baby får ikke omsorgssvigt eller bliver skadet for livet, hvis du lige bruger en halv time på at få noget mad engang imellem!

Men pres tanden igennem, så slapper hun hurtigt af.

Også få noget mad og slap lidt af!!! - Uanset hvor hårdt det er ligenu, så har vi alle sammen været igennem det. Også os der bor 100 km fra vores forældre og dem der har mænd der er på boreplatforme og det hele.

Jeg nedgører ikke at det er træls ligenu, men du ser slet ingen løsninger Så op med humøret! Det skal nok gå og om lidt har din datter 2 fine bisser

Pres, panodil, mad og SOV!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Cris

Ja, min søn har haft det rigtigt godt med at bide på kolde guleroder og æpler. Det har hjulpet at tanden bryder hurtigere igennem. Og han fik også en lille træ ske en gang i mellem, som blev dypet i suppe eller noget lignende. Han har bidt hård i den mange gange... Og Zafir har ret, man har det ikke bedre med at ikke spise eller ligge sig med den lille og få en lur sammen med barnet. Jeg synes, at det er syndt, at familien som bor så tæt på ikke er involveret lidt mere i barnets liv. Og derfor kan jeg sagtens sagtens forstå dig. Så kan familien ikke forstå, hvorfor børnebørn ikke kommer på besøg oftere, når de bliver ældrer. Jamen, du har ikke haft så meget kontakt med dem! Men du skal ikke gør mere ondt på dig selv end nødvendig. Lad barnet tykke på masser af ting, går ud og køb en is og noget guf og dele det med barnet. Nej, ikke så sundt, men skide sjovt en gang i mellem og ta en tur i en eller andet legeplads. Eller en tur til svømmehallen og få sparket en helt masse. Man bliver træt af sig selv, hvis man ikke gør noget med tingene og børnene får de hellere ikke bedre, for de kan sense, at der er noget galt med dig.

Anmeld

2. juli 2009

petersmor

Zafir skriver:

HVis det er fortænder hun er ved at få, så vil jeg foreslå dig at du tager din finger, presser på, der hvor tanden er ved at komme igennem, så sprækker huden og tanden kommer ud. Det gør RIGTIG ondt i kort tid også er det overstået.

Derudover skal du tage din baby - skrigene eller ej og gå på apoteket og købe noget børnepanodil.

Så skal du få noget at spise - skrigebaby eller ej - for det nytter ikke noget, hvis du ikke får noget at spise.

Det er OKAY at din kæreste er på Roskilde, det er OKAY, hvis folk har nok i sit eget - selvom det vil være dejligt med hjælp.

Din baby får ikke omsorgssvigt eller bliver skadet for livet, hvis du lige bruger en halv time på at få noget mad engang imellem!

Også få noget mad og slap lidt af!!! - Uanset hvor hårdt det er ligenu, så har vi alle sammen været igennem det. Også os der bor 100 km fra vores forældre og dem der har mænd der er på boreplatforme og det hele.

Jeg nedgører ikke at det er træls ligenu, men du ser slet ingen løsninger Så op med humøret! Det skal nok gå og om lidt har din datter 2 fine bisser

Anmeld

2. juli 2009

Valle81

petersmor skriver:

Så enig, knus fra Christina, som selv har stået med det, som alene mor.

Anmeld

2. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Zafir skriver:

Det er fuldt ud i orden min kæreste er på Roskilde.... Han har fortjent det.
Jeg bliver bare så skuffet over min familie, at de kan finde på og være sådan. Jeg har altid hjulper dem, i hovedet og  biiiiiiiiib. Nu når jeg en enkelt gang spørg om de ikke vil kigge efter min datter orker de det ikke. Min far om nogen ved hvor hårdt det er, han har stået alene med mig og min bror, vi boede her inde og hans familie boede/bor altså på falster.
Min bror skider højt og flot på mig og min datter, alt hans andet lort er åbenbart vigtigere!!

Idag:
Vi har været ude og gå, mens det endnu var koldt i morges. Købte ny klapvogn. Børne pernodil hjælper ikke. Så jeg har fået noget til og smørre på gummerne, på resept. Det er GODT!!! Fred fred fred!!! Lalalalalala, jeg har spist. Og og og, jeg har sovet..
Sådan, god dag indtil videre. vil nu gå ud og  spise for 2. gang..

Tak for alle jeres svar.

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DatterMalou skriver:

Det er fuldt ud i orden min kæreste er på Roskilde.... Han har fortjent det.
Jeg bliver bare så skuffet over min familie, at de kan finde på og være sådan. Jeg har altid hjulper dem, i hovedet og  biiiiiiiiib. Nu når jeg en enkelt gang spørg om de ikke vil kigge efter min datter orker de det ikke. Min far om nogen ved hvor hårdt det er, han har stået alene med mig og min bror, vi boede her inde og hans familie boede/bor altså på falster.
Min bror skider højt og flot på mig og min datter, alt hans andet lort er åbenbart vigtigere!!

Idag:
Vi har været ude og gå, mens det endnu var koldt i morges. Købte ny klapvogn. Børne pernodil hjælper ikke. Så jeg har fået noget til og smørre på gummerne, på resept. Det er GODT!!! Fred fred fred!!! Lalalalalala, jeg har spist. Og og og, jeg har sovet..
Sådan, god dag indtil videre. vil nu gå ud og  spise for 2. gang..

Tak for alle jeres svar.

Super skønt at det går bedre idag

Jeg håber snart at bisserne kommer frem, så far kan se nye bisser efter Roskilde!!

- og bare kom med det, frustrationer kan vi sagtens klare!!! 

Anmeld

2. juli 2009

Balderson

At dine de gamle ikke har udstyret til at have en baby, er jo ikke jordens undergang.. Det kan man jo heller ikke forlange at folk har.. Så må man jo bare bruge det de har...

Alle skal igennem det, når ens børn får tænder, man kan ikke komme uden om.. Så det er med at hanke op i sig selv og finde på løsninger istedetfor bare rende rundt og have ondt af sig selv...

Jeg har selv prøvet, at rende rundt med et barn på armen i en hel uge, fordi min søn fik 6 tænder i løbet af den uge..  Han var så ked af det, men man må bare prøve at gøre det så godt man kan...

At der ikke lige er nogle til at passe dit barn, er selvfølgelig træls, men man kan jo ikke forlange det.. Uanset hvor meget man så selv synes man har hjulpet dem, så er ansvaret jo dit..

Anmeld

2. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Balderson skriver:

At dine de gamle ikke har udstyret til at have en baby, er jo ikke jordens undergang.. Det kan man jo heller ikke forlange at folk har.. Så må man jo bare bruge det de har...

Alle skal igennem det, når ens børn får tænder, man kan ikke komme uden om.. Så det er med at hanke op i sig selv og finde på løsninger istedetfor bare rende rundt og have ondt af sig selv...

Jeg har selv prøvet, at rende rundt med et barn på armen i en hel uge, fordi min søn fik 6 tænder i løbet af den uge..  Han var så ked af det, men man må bare prøve at gøre det så godt man kan...

At der ikke lige er nogle til at passe dit barn, er selvfølgelig træls, men man kan jo ikke forlange det.. Uanset hvor meget man så selv synes man har hjulpet dem, så er ansvaret jo dit..

Det er osse pisse nemt og sige når man står midt i det! Tak for et meget pænt svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.