Jeg er skuffet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg bor 10 min væk fra min far, min bror bor her i byen. Svigerfamilien bor 25 min væk herfra, kæresten er på Roskilde festival, Den såkaldte mormor bor osse 25 min væk herfra.(men hun har travlt med sin nye kæreste og dennes søn. Så hun har jo ikke tid!)
Så dvs at jeg har ikke nogen til og hjælpe mig, min datter græder hele tiden, hun er ved og få 2 tænder og er selvfølgelig ked af det. Jeg har ikke fået mad i 1½ dag - har næsten ikke mere energi tilbage. Og for det ikke skal være løgn har jeg fået min mens, det lider jeg meget under. Men kan ikke tage mine piller, da man jo skal spise før indtagelse.

Lige nu virker det hele MEGET uoverskueligt, i denne varme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Cris

Har du bedt om hjælp? Nogle gange glemmer vi faktisk den der lille detalje og folk forsætter med deres liv i den tro, at vi har det rigtigt godt!

Anmeld

2. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Cris skriver:

Har du bedt om hjælp? Nogle gange glemmer vi faktisk den der lille detalje og folk forsætter med deres liv i den tro, at vi har det rigtigt godt!

Ja, men ingen har pt tid til det!

Anmeld

2. juli 2009

sarahb

ihhhh hvor træls søde.. detkan jeg godt forstå.. hva med du ringer og hanker op i dem...!

Anmeld

2. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

sarahb skriver:

ihhhh hvor træls søde.. detkan jeg godt forstå.. hva med du ringer og hanker op i dem...!

Jeg vil ikke føle mig mer tilgrin end jeg allerede gør! Alle de andre gange MS har fået tænder, har jeg ringet og spurgt, det har aldrig været så slemt. Og som min far siger: Jeg kan jo ikke side hjemme hos dig og glo, du kan jo bare komme her hjem og spise!" Men de har hverken højstol eller andet ørnevenligt! Trist.

Anmeld

2. juli 2009

wamse

DatterMalou skriver:

Jeg vil ikke føle mig mer tilgrin end jeg allerede gør! Alle de andre gange MS har fået tænder, har jeg ringet og spurgt, det har aldrig været så slemt. Og som min far siger: Jeg kan jo ikke side hjemme hos dig og glo, du kan jo bare komme her hjem og spise!" Men de har hverken højstol eller andet ørnevenligt! Trist.

Men hvis det nu bare handlede om at du fik lidt aflastning af dem, så er det vel heller ikke strengt nødvendigt at der er en barnestol??  Selvom hjælpen ikke er helt som du ønsker det, så er der da lidt hjælp at hente Det er ikke ment negativt til dig, synes bare ikke at et skulle være afgørende at der var højstol eller lignende ting, da man sagtens kan klare sig uden, når du jo heller ikke skal "flytte" ind der

Anmeld

2. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

Men hvis det nu bare handlede om at du fik lidt aflastning af dem, så er det vel heller ikke strengt nødvendigt at der er en barnestol??  Selvom hjælpen ikke er helt som du ønsker det, så er der da lidt hjælp at hente Det er ikke ment negativt til dig, synes bare ikke at et skulle være afgørende at der var højstol eller lignende ting, da man sagtens kan klare sig uden, når du jo heller ikke skal "flytte" ind der

Jamen hvis de ikke vel have hende siddende på skødet når vi skal spise, så er jeg jo tvunget til det. Og så kan jeg lige så godt blive hjemme.

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

DatterMalou skriver:

Jamen hvis de ikke vel have hende siddende på skødet når vi skal spise, så er jeg jo tvunget til det. Og så kan jeg lige så godt blive hjemme.

kunne din far så ikke underholde dit barn i bare 10 min, mens du du får noget mad indenbords?

Anmeld

2. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Åbenbart ikke. Der er ikke tid til det. Han må desuden heller ikke tage herhen, for sin kone.

Anmeld

2. juli 2009

Cris

DatterMalou skriver:

Ja, men ingen har pt tid til det!

Folk har alt for meget travlt til at kikke på deres egne navle, synes jeg... Jeg er ked af det, at der er ingen, der kan hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.