Hvor mange besøg i BH før start? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

tweety2060

Tanja. skriver:

Vi var der 2 gange og kørte hende langsomt ind, hun startede 2 april men er stadig ikke faldet ordentlig til dernede men hun har os været ret så uheldig og været syg i næsten 2 uger os ovs.og er generelt en ret genert pige

Må jeg spørge om du ville gøre det på samme måde igen, hvis du fik chancen?? Eller vil du ændre det?? Altså have brugt flere besøg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Koen.

tweety2060 skriver:

Må jeg spørge om du ville gøre det på samme måde igen, hvis du fik chancen?? Eller vil du ændre det?? Altså have brugt flere besøg??

Jeg ville nok gerne have haft et par besøg mere for hendes skyld, men detkommer jo an på barnet, Lærke er bare ret genert og skal kende et sted rigtig godt før hun er tryg

Anmeld

13. maj 2013

Koen.

K&S skriver:

Anton er også genert og tilbageholdende, men elsker at "lege" med andre børn = han leger gerne lidt for sig selv, men inspireres af de andre

Vi er cyklet forbi børnehaven nogle gange og han siger hver gang "mig derind NU", meeeen jeg tror ikke helt han forstår, at han snart skal gå der

Både min mand og jeg har været ledige i længere tid, men jeg er lige startet i løntilskud og min mand i praktik, så det er jo ikke så fedt at skulle bede om flere fridage...

Lærke glædede sig os rigtig meget, men 3 dag hun var der en af de store der fik skubbet hende og det skræmte hende meget så hun ikke længere ville gå i børnehave

Nej så er det ikke nemt, jeg havde jo barsel med Liam så det gjorder det nemmere, men i må jo se hvordan han tager det, fik afvide af en af dem i børnehave at nogen bare elskede det fra dag et og andre tog lang tid om det, så måske din trold vil elske det

Anmeld

13. maj 2013

K&S

Tanja. skriver:

Lærke glædede sig os rigtig meget, men 3 dag hun var der en af de store der fik skubbet hende og det skræmte hende meget så hun ikke længere ville gå i børnehave

Nej så er det ikke nemt, jeg havde jo barsel med Liam så det gjorder det nemmere, men i må jo se hvordan han tager det, fik afvide af en af dem i børnehave at nogen bare elskede det fra dag et og andre tog lang tid om det, så måske din trold vil elske det

Manden har uheldigvis slået knæet i weekenden, så han er hjemme - så de tog lige på besøg i BH her til formiddag

Anton var tilbageholdende til at starte med, men tøede hurtigt op og ville gerne være med til aktiviteterne

for det går godt....!

Anmeld

13. maj 2013

Koen.

K&S skriver:

Manden har uheldigvis slået knæet i weekenden, så han er hjemme - så de tog lige på besøg i BH her til formiddag

Anton var tilbageholdende til at starte med, men tøede hurtigt op og ville gerne være med til aktiviteterne

for det går godt....!

Held i uheld må man sige, krydser fingre for det kommer til og gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.