Hvor mange besøg i BH før start? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
14 svar
9 synes godt om
12. maj 2013

K&S

Anton skal starte i BH den 1. juni, men er lidt i tvivl - hvor mange gange besøgte I BH før start? 

snart mor til en børnehavebarn....! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Svenne

Vi var kun med i børnehaven en gang før han startede - det var det der forbesøg. Det var tre dage før han skulle starte.

Men dagplejen besøgte heldigvis flittigt børnehaven, så han var helt tryg ved stedet og de voksne.

Anmeld

12. maj 2013

K&S

Svenne skriver:

Vi var kun med i børnehaven en gang før han startede - det var det der forbesøg. Det var tre dage før han skulle starte.

Men dagplejen besøgte heldigvis flittigt børnehaven, så han var helt tryg ved stedet og de voksne.

Vi er desværre i den uheldige situation at vores DP har brækket håndleddet og er sygemeldt - Anton er derfor i gæstehus, hvor muligheden for besøg ikke er der 

Tak for dit svar 

Anmeld

12. maj 2013

Ryberg

Vores dagplejemor nåede ikke at besøge børnehaven og vi var kun dernede en gang.

Kunne mærke på ham at han nok skulle falde til og derfor valgte jeg ikke at besøge dem igen.

Hvis nu han havde været tilbageholden osv havde jeg nok besøgt dem flere gange indtil han var blevet udforskende

Anmeld

12. maj 2013

Lone Jakobsen

jeg var der nede med ham 2 gange inden opstart. en gang med de andre dagplejebørn, og en gang til en rigtig samtale

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Tror kun vi var der en gang... Det var fint. Så havde han også en uges opstart....

Det bliver nemmere med lillebror - han går i integreret institution... Men shit! Det er lige om lidt!!! (1. August...)

Anmeld

12. maj 2013

tweety2060

FØlger liiige lidt med, da tøsen her skal starte til aug, men er en meget tilbageholdende pige.... Så Jeg tror vi skal på besøg et par gange....

Anmeld

12. maj 2013

B&J

daniel havde været ved sin børnehave 2 gang med han DP-mor og en masse andre dp-møder mens de var ude af huset... ellers var vi på besøg 2 gange og hans kontakt person var hjemme ved os engang, det er noget de bruger og det er fantastisk

Anmeld

12. maj 2013

Koen.

Vi var der 2 gange og kørte hende langsomt ind, hun startede 2 april men er stadig ikke faldet ordentlig til dernede men hun har os været ret så uheldig og været syg i næsten 2 uger os ovs.og er generelt en ret genert pige

Anmeld

13. maj 2013

K&S

Tanja. skriver:

Vi var der 2 gange og kørte hende langsomt ind, hun startede 2 april men er stadig ikke faldet ordentlig til dernede men hun har os været ret så uheldig og været syg i næsten 2 uger os ovs.og er generelt en ret genert pige

Anton er også genert og tilbageholdende, men elsker at "lege" med andre børn = han leger gerne lidt for sig selv, men inspireres af de andre

Vi er cyklet forbi børnehaven nogle gange og han siger hver gang "mig derind NU", meeeen jeg tror ikke helt han forstår, at han snart skal gå der

Både min mand og jeg har været ledige i længere tid, men jeg er lige startet i løntilskud og min mand i praktik, så det er jo ikke så fedt at skulle bede om flere fridage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.