Ny bil men hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Miamaja

Oh nej! auch! Den der nissan på billedet, den grå, ser helt forkert ud i mine øjne. Det ligner for mig (undskyld, jeg er helt sikkert på, at din mands bror er en fantastisk menneske) en bil til meget unge mennesker som ikke har penge til en porche og køber en wannabe... Og måske nogle der sælger hash og også er vilde med så nogle biler... hahahaha  Igen, undskyld for jeg vil ikke mene noget ondt med din mands bror...

Kasse biler kan være fedt. De er dejlige stor, man sidder lidt højere i trafikken og der er nogle som er meget meget behalige at sidde i. Der er mange at vælge i mellem nu, de er blevet meget moderne. Men de suger også benzin som sindsyg, hvis det er noget I skal tænke på...

Ellers er det et sjovt projekt at kunne gå rundt og tænke på sin næste bil!

haha ja det er vel en wanna be bil hvis man ikke har penge nok til eller vil give penge for en porche. hans bror har egen flyver saa jeg tror ikke det er pengepungen der trykker. han bruger den kun som firma bil. men ja, smag og behag.. jeg er alt alt for naerrig til at ville give en formue for en bil som guldklumpen konstant smider sin sippy cup og snacks rundt i og som ogsaa skal holde til at vuffer kommer med paa tur nu og da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Miamaja

Cris skriver:

Forresten, den der Nissan Murano fra linket ser helt anderledes ud en den du viser på billedet. Den fra linket ser pænere ud, mere lidt alla kasse bil uden at være for voldsomt. Er de de samme biler?

nej billedet er en honda. den anden er en nissan murano vroom vroom

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Zafir skriver:

ARGH... man kan godt se I bor i USA hehe... 

Hvis jeg boede I usa og kunne få billige biler... Mm... Ja, jeg ved ikke engang hvad jeg ville vælge. Det ville være ligesom at stå i en slikbutik...

Men altså - jeg tror, fordi jeg er sådan en, at jeg ville prøve at gå efter noget miljøbevidst, men med MASSER AF PLADS  Selvom det med miljøet jo først er ved at komme på mode OVER THERE 

ja, det er en slik butik.. det er saa vildt. altsaa de giver dem ikke vaek gratis herovre men da min mand og jeg besogte en bilforhandler i danmark var gemalen ret overrasket over hvor dyrere de er i danmark.

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Nr 1 KLART 

den er SAA fed isaer naar man ser den 'live'. vroom vroom

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Eva skriver:

Nææ...ved ikke engang hvad den hedder...

jeg slog den op hvis det er denne her: http://www.erhvervsbladet.dk/transport-logistik/volvos-nye-4-hjulstraekker-bremser-selv

den er virkelig fed og en god familiebil uden at vaere for stor og klodset. vores nabo har 2 af de storste sorte Ford skrumler. du ved, dem hvor man skal have en mindre stige for at komme op i. de er imponerende men paa det her plan er det ikke storrelsen jeg gaar efter

Anmeld

2. juli 2009

Cris

Miamaja skriver:

haha ja det er vel en wanna be bil hvis man ikke har penge nok til eller vil give penge for en porche. hans bror har egen flyver saa jeg tror ikke det er pengepungen der trykker. han bruger den kun som firma bil. men ja, smag og behag.. jeg er alt alt for naerrig til at ville give en formue for en bil som guldklumpen konstant smider sin sippy cup og snacks rundt i og som ogsaa skal holde til at vuffer kommer med paa tur nu og da

Hvis man har penge nok til at have en privat fly, så kan man også finde præcis den bil man vil have. Men som du siger, det er smag og bahag... Og faktisk er der mange mennesker med penge som ikke er så intereseret i at bruge den i en bil eller vil køre noget mere "diskret". Og det kan jeg godt forstå...

Og jeg kan også godt forstå, at du ikke vil bruge en formue, mens guldklumpen er for lille, for der er drikke og mad rester hele tiden overalt og man skal have et afslappet liv, synes jeg og ikke været så bekymret om så nogle ting!

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

ja, det er en slik butik.. det er saa vildt. altsaa de giver dem ikke vaek gratis herovre men da min mand og jeg besogte en bilforhandler i danmark var gemalen ret overrasket over hvor dyrere de er i danmark.

Nejnej ikke gratis... Men jeg ved, at man kan få den VILDESTE bil, for hvad vi ahr givet for vores lille bitte yaris fra 05... :-S

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Nejnej ikke gratis... Men jeg ved, at man kan få den VILDESTE bil, for hvad vi ahr givet for vores lille bitte yaris fra 05... :-S

det er rigtigt. nu jeg er ogsa vild med yaris - de er fede synes jeg.

det er lidt sjovt, men nu hvor gas priserne er steget ret meget i usa ogsaa og okonomien er meget daarlig herovre saa er amerikanerne, som er ellers kendt for deres KAEMPE amerikaner biler (min mand kalder dem 'potens forlaengere), virkelig begyndt at kobe mindre biler ala europaeiske biler er virkelig et hit herovre nu.

selv mini coopere ser man paa vejene hehe.

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

det er rigtigt. nu jeg er ogsa vild med yaris - de er fede synes jeg.

det er lidt sjovt, men nu hvor gas priserne er steget ret meget i usa ogsaa og okonomien er meget daarlig herovre saa er amerikanerne, som er ellers kendt for deres KAEMPE amerikaner biler (min mand kalder dem 'potens forlaengere), virkelig begyndt at kobe mindre biler ala europaeiske biler er virkelig et hit herovre nu.

selv mini coopere ser man paa vejene hehe.

men det er jo en god idé, at de får mindre biler, så de ikke slår verden helt så hurtigt ihjel. Men de skal helst være gode i brændstof økonomi også

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Cris skriver:

Hvis man har penge nok til at have en privat fly, så kan man også finde præcis den bil man vil have. Men som du siger, det er smag og bahag... Og faktisk er der mange mennesker med penge som ikke er så intereseret i at bruge den i en bil eller vil køre noget mere "diskret". Og det kan jeg godt forstå...

Og jeg kan også godt forstå, at du ikke vil bruge en formue, mens guldklumpen er for lille, for der er drikke og mad rester hele tiden overalt og man skal have et afslappet liv, synes jeg og ikke været så bekymret om så nogle ting!

ja, jeg gad godt hvis vi havde raad til privat fly, men det har vi ikke. OV. hans bror er riiiigtig heldig 

hans far har en lexus sportscar. dem der koster et helt hus sammenligner jeg det med.. og en eller anden havde taget en noegle og ridset den over det hele i siden paa en parkeringsplads. jalouxi gaar vi ud fra. aergeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.