Ny bil men hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.115 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Miamaja

Jeg skal have ny bil til naste aar saa er allerede ved at taenke paa hvilken en det skal vaere. min gamle bil er nu 8 aar og en nissan quest og er stor men jeg vil gerne downsize lidt denne gang, da den sluger af benzin. min mands bror har denne her , en nissan ogsaa og jeg er VILD med hans bil:det er en nissan 4 pers. sports car.. super fed.

Gemalen synes jeg skal have denne her: ogsaa en nissan ..: http://www.nissanusa.com/murano/#/photos/exterior-photos/

jeg synes egentlig denne her honda er ok fed og god naar man skal handle meen ved ikke rigtig med en kasse bil. er den super laekker at kore i naar man er 180 cm hoj pige med guldklump?br />

den skal have plads til 4 pers. og til indkob. saa lidt bagage skal der vaere. ikke for stor, og gerne liiidt sej hvad ville I vaelge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Millepus

Hvad med en Honda CRV?

Jeg kan godt lide deres nye model

Camilla

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Skulle jeg vælge en bil og boede jeg som dig et sted hvor de er billige så skulle jeg have den der volvo 4. hjulstrækker....sikker smuk bil.
Knus Eva..

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Jeg skal have ny bil til naste aar saa er allerede ved at taenke paa hvilken en det skal vaere. min gamle bil er nu 8 aar og en nissan quest og er stor men jeg vil gerne downsize lidt denne gang, da den sluger af benzin. min mands bror har denne her , en nissan ogsaa og jeg er VILD med hans bil:det er en nissan 4 pers. sports car.. super fed.

Gemalen synes jeg skal have denne her: ogsaa en nissan ..: http://www.nissanusa.com/murano/#/photos/exterior-photos/

jeg synes egentlig denne her honda er ok fed og god naar man skal handle meen ved ikke rigtig med en kasse bil. er den super laekker at kore i naar man er 180 cm hoj pige med guldklump?br />

den skal have plads til 4 pers. og til indkob. saa lidt bagage skal der vaere. ikke for stor, og gerne liiidt sej hvad ville I vaelge?

ARGH... man kan godt se I bor i USA hehe... 

Hvis jeg boede I usa og kunne få billige biler... Mm... Ja, jeg ved ikke engang hvad jeg ville vælge. Det ville være ligesom at stå i en slikbutik...

Men altså - jeg tror, fordi jeg er sådan en, at jeg ville prøve at gå efter noget miljøbevidst, men med MASSER AF PLADS  Selvom det med miljøet jo først er ved at komme på mode OVER THERE 

Anmeld

2. juli 2009

Cris

Miamaja skriver:

Oh nej! auch! Den der nissan på billedet, den grå, ser helt forkert ud i mine øjne. Det ligner for mig (undskyld, jeg er helt sikkert på, at din mands bror er en fantastisk menneske) en bil til meget unge mennesker som ikke har penge til en porche og køber en wannabe... Og måske nogle der sælger hash og også er vilde med så nogle biler... hahahaha  Igen, undskyld for jeg vil ikke mene noget ondt med din mands bror...

Kasse biler kan være fedt. De er dejlige stor, man sidder lidt højere i trafikken og der er nogle som er meget meget behalige at sidde i. Der er mange at vælge i mellem nu, de er blevet meget moderne. Men de suger også benzin som sindsyg, hvis det er noget I skal tænke på...

Ellers er det et sjovt projekt at kunne gå rundt og tænke på sin næste bil!

Anmeld

2. juli 2009

Cris

Forresten, den der Nissan Murano fra linket ser helt anderledes ud en den du viser på billedet. Den fra linket ser pænere ud, mere lidt alla kasse bil uden at være for voldsomt. Er de de samme biler?

Anmeld

2. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg ville nok købe en Blazer, men det er bare min smag  Ellers er det helt klart Hondaen. Den ser fed ud

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Eva skriver:

Skulle jeg vælge en bil og boede jeg som dig et sted hvor de er billige så skulle jeg have den der volvo 4. hjulstrækker....sikker smuk bil.
Knus Eva..

hvordan ser de ud. Har du et billede? vroom vroom

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

hvordan ser de ud. Har du et billede? vroom vroom

Nææ...ved ikke engang hvad den hedder...

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Miamaja skriver:

Nr 1 KLART 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.