puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
16 svar
3 synes godt om
12. maj 2013

barelillemig

vil egentlig ik noget med indlægget, har bare brug for luft. Håber det er ok

Er ved at gå amok af min kæreste der drikker hver weekend, og ofte 1 til 2 dage i løbet af arbejdsdagene i ugen. Jeg er 23 uger henne. har siden torsdag været syg, har feber og får ik snakket så ondt i halsen. anyways, sagde til ham sidste weekend at det ville være rigtig godt med en weekend hvor han ik var fuld. Hintede i går at jeg var rigtig meget i humør til en god film, tæppe og hygge. men nej det ender så med at han tager over til puben, men siger at han bliver ik længe. jeg får så en besked som siger at hann er på vej til byen, halv time væk. hans forældre bor der så han sover også der. I dag er det stor fodboldsdag, så det bliver druk igen i dag. jeg kan ik lide at være alene hjemme da jeg er syg, tænker bare hvis han gør det når vores barn er kommet til verden? hmph!
vi har problemer med at jeg ik stoler på ham, er meget bange for at han stikker af med en anden.
er bare rigtig bange for at stå alene tilbage med barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

norenberg

Undskyld men hvad vil du med en drikker hele tiden...vil du byde dit kommende barn en far der altid er på druk....det vil jeg aldrig nogensinde byde mine børn så hellere være alene...

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

barelillemig skriver:

vil egentlig ik noget med indlægget, har bare brug for luft. Håber det er ok

Er ved at gå amok af min kæreste der drikker hver weekend, og ofte 1 til 2 dage i løbet af arbejdsdagene i ugen. Jeg er 23 uger henne. har siden torsdag været syg, har feber og får ik snakket så ondt i halsen. anyways, sagde til ham sidste weekend at det ville være rigtig godt med en weekend hvor han ik var fuld. Hintede i går at jeg var rigtig meget i humør til en god film, tæppe og hygge. men nej det ender så med at han tager over til puben, men siger at han bliver ik længe. jeg får så en besked som siger at hann er på vej til byen, halv time væk. hans forældre bor der så han sover også der. I dag er det stor fodboldsdag, så det bliver druk igen i dag. jeg kan ik lide at være alene hjemme da jeg er syg, tænker bare hvis han gør det når vores barn er kommet til verden? hmph!
vi har problemer med at jeg ik stoler på ham, er meget bange for at han stikker af med en anden.
er bare rigtig bange for at stå alene tilbage med barnet.

Du nå sætte stolen for døren. Drukture hver weekend eller at være far..
Han drikker jo faktisk meget. Hvad hvis han ikke kan stoppe? Vil du byde dit barn det?

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Han lyder til at have et alkoholproblem. jeg synes hver weekend og 1-2 hverdage er ret meget. har han svært ved at stoppe når først han har fået 2-3 øl? 

Anmeld

12. maj 2013

barelillemig

nej, han er ligsom vant til at drikke, hann drikker ik for meget når han drikker, dvs, han ved hvornår det er tid til at tage hjem. Han drikker bare for ofte synes jeg :/

Anmeld

12. maj 2013

barelillemig skriver:

nej, han er ligsom vant til at drikke, hann drikker ik for meget når han drikker, dvs, han ved hvornår det er tid til at tage hjem. Han drikker bare for ofte synes jeg :/

Så han kommer ikke beruset hjem? 

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

barelillemig skriver:

Om han drikker sig i hegnet eller ej, 3-4 gange om ugen er for meget, når det er hver weekend. Det kan man ikke når man har et barn. Du er nød til at slå hånden i bordet og sige stop.

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

Yurie skriver:

Om han drikker sig i hegnet eller ej, 3-4 gange om ugen er for meget, når det er hver weekend. Det kan man ikke når man har et barn. Du er nød til at slå hånden i bordet og sige stop.

Weekend=uge

Anmeld

12. maj 2013

mor:) skriver:

Så han kommer ikke beruset hjem? 

Prøv at læse denne. jeg siger ikke din mand er alkoholiker, men studser over hyppigheden samt at det er et problem hjemme hos jer i en eller anden forstand. 

http://www.danskmisbrugsbehandling.dk/symptomer-og-tegn/

Anmeld

12. maj 2013

barelillemig

jo han gør. Jeg siger bare han har ik et alkohol problem. Jeg synes det er helt okej at hann drikker indimellem, og jeg kan godt forstå han har lyst til nogle øl til en fodboldskamp. Mit problem er bare at det er for meget pt. Hann er i den fase at han bare skal drikke rigtig meget til han bliver far fordi han synes at livet er overstået når den lille kommer. tænker bare, hvad så med mig? hvad med mit liv? jeg bliver da nødt til at side hjemme hver lørdag. Kan han ik være her engang imellem og holde mig ved selskab?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.