Jeg elsker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

MyLove E

engodmor skriver:

Hvis jeg ville give nogen dårlig samvittighed, så ville jeg skam være voksen nok til at sige det til tråd starteren

Jeg gav bare mit svar, og så var der absolut ikke mere idet.

Det er nok også bare mig som tager ting meget nært fortiden.

Jeg græder meget når jeg læser om forældre som dør eller børn.
Den ulykke her i byen har ramt mig meget hårdt. Jeg kendte dem ikke kun set pigen om morgen når hun skulle med bussen..

Jeg har selv mistet en forældre. Jeg var 19, men mine søskende var kun 9 og 5. Så jeg ved også godt hvad den lille familie her inde går igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

EnGodMor

Tauf skriver:

Den ulykke her i byen har ramt mig meget hårdt. Jeg kendte dem ikke kun set pigen om morgen når hun skulle med bussen..

Jeg har selv mistet en forældre. Jeg var 19, men mine søskende var kun 9 og 5. Så jeg ved også godt hvad den lille familie her inde går igennem

Jeg kan godt se at det måske virkede som om at jeg ville give tråd starteren dårlig samvittighed, når jeg nu lige læser det. 

Men det var absolut ikke min hensigt, jeg havde netop lige læst det andet  iindlæg og røg så videre  til dette her. Så det var nok chokket over det andet indlæg som lige ramte mig. Men stadig intet ondt ment i noget

Lad os holde os til tråd starteren oplæg

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
engodmor skriver:

Jeg kan slet ikke få mig selv til at skrive noget jeg elsker, efter jeg lige har læst det forfærdelig tab  en  anden kvinde og børn har måtte gå igennem.

Det er skam også helt i orden! 

Oprettede indlæget, fordi hendes tab, fik mig til at tænke på alle de ting jeg elsker og ik ku leve uden.

Jeg tager ik dit svar som en måde at gi dårlig samvitighed på. Jeg havde bare lige selv brug for at se på de gode ting i mit liv, efter at ha læst hendes indlæg, og håber at hvis hun ser debatten, vil se det som en måde hun har været med til at få andre til at sætte pris på det de har, så længe de har har det! Vh stine

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

engodmor skriver:

Jeg kan godt se at det måske virkede som om at jeg ville give tråd starteren dårlig samvittighed, når jeg nu lige læser det. 

Men det var absolut ikke min hensigt, jeg havde netop lige læst det andet  iindlæg og røg så videre  til dette her. Så det var nok chokket over det andet indlæg som lige ramte mig. Men stadig intet ondt ment i noget

Lad os holde os til tråd starteren oplæg

Igen tak for det. For mener indlæget godt. Vh stine

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Tauf skriver:

Det er nemlig bare urimeligt hårdt at miste dem man elsker. Har selv mistet min far meget pludseligt, og den gang lavede jeg en livs ændring i form af at jeg besteme mig for kun at sætte fokus på de positive ting i mit liv. Bestemte mig simpelhen for at dårlig ting sker for alle, men at det bare ik sku få mig ned med nakken. X

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

StineW79 skriver:

Det er skam også helt i orden! 

Oprettede indlæget, fordi hendes tab, fik mig til at tænke på alle de ting jeg elsker og ik ku leve uden.

Jeg tager ik dit svar som en måde at gi dårlig samvitighed på. Jeg havde bare lige selv brug for at se på de gode ting i mit liv, efter at ha læst hendes indlæg, og håber at hvis hun ser debatten, vil se det som en måde hun har været med til at få andre til at sætte pris på det de har, så længe de har har det! Vh stine

Det syntes jeg bestemt os er en rigtig smuk tanke

Tit så glemmer man bestemt os og sætte pris på det man har, så længe man har

det

Anmeld

12. maj 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Duften af regn på en forårsmorgen.

Lyden af regn og tordenvejr, når jeg ka ligge i min dejlig varme seng.

Jeg elsker lyden af mine 2 dejlig unger der ligger og sover trygt op af mig i sengen.

Jeg glæder mig til at høre min fantastiske kærste ligge og snorke ved min side lige om lidt, efter at ha læst indlæget med hende der lige har mistet sin mand!! 

Jeg elsker min lille familie og det liv vi lever sammen!! 

Hva elsker i?? Store ting, som små der tæller i jeres liv?? Vh stine

Jeg elsker:

Mine veninder og de bekendte som jeg har.

mine forældre som har bakket mig op for det meste i den tid jeg har haft det rigtigt trælst med slemme smerter.

min kæreste: der altid er der når man har brug for ham, som har støttet og bakket mig op fra dag et af, selv når tingene har været mest trælse, og jeg måske nogen gange har været strid.. 

og til sidst elsker jeg naturen og musik.. begge dele varmer en når man er trist, og bare synes det hele er trælst.

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

jydeinden skriver:

Jeg elsker:

Mine veninder og de bekendte som jeg har.

mine forældre som har bakket mig op for det meste i den tid jeg har haft det rigtigt trælst med slemme smerter.

min kæreste: der altid er der når man har brug for ham, som har støttet og bakket mig op fra dag et af, selv når tingene har været mest trælse, og jeg måske nogen gange har været strid.. 

og til sidst elsker jeg naturen og musik.. begge dele varmer en når man er trist, og bare synes det hele er trælst.

Det er bare fantastisk med de mennesker som altid er der for en. Især i de tider, hvor man selv har det svært og ka være rigtig strid! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.