Jeg elsker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
17 svar
18 synes godt om
11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Duften af regn på en forårsmorgen.

Lyden af regn og tordenvejr, når jeg ka ligge i min dejlig varme seng.

Jeg elsker lyden af mine 2 dejlig unger der ligger og sover trygt op af mig i sengen.

Jeg glæder mig til at høre min fantastiske kærste ligge og snorke ved min side lige om lidt, efter at ha læst indlæget med hende der lige har mistet sin mand!! 

Jeg elsker min lille familie og det liv vi lever sammen!! 

Hva elsker i?? Store ting, som små der tæller i jeres liv?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

JeDuften af regn på en forårsmorgen.

Lyden af regn og tordenvejr, når jeg ka ligge i min dejlig varme seng.

Jeg elsker lyden af mine 2 dejlig unger der ligger og sover trygt op af mig i sengen.

Jeg glæder mig til at høre min fantastiske kærste ligge og snorke ved min side lige om lidt, efter at ha læst indlæget med hende der lige har mistet sin mand!! 

Jeg elsker min lille familie og det liv vi lever sammen!! 

Hva elsker i?? Store ting, som små der tæller i jeres liv?? Vh stine

Jeg elsker højt musik at danse fjollede rundt til i stuen:-)

Jeg elsker når min mand er ny barberet ( som han er nu efter 14 dage)

Jeg elsker at dufte til min skønne søn<3

Jeg elsker at vågne om morgen og kigge hen på far og søn som begge sover<3<3<3

Jeg elsker fødselsdage ALLEs fødselsdage. Og i morgen starter vores første af 3 i denne mdr her i huset ( og vi er kun 3)

Jeg elsker at vi snart skal til bornholm.

Jeg elsker at min søn er begyndt at tale meget mere og gentager hvad vi siger:-)

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Jeg elsker højt musik at danse fjollede rundt til i stuen:-)

Jeg elsker når min mand er ny barberet ( som han er nu efter 14 dage)

Jeg elsker at dufte til min skønne søn<3

Jeg elsker at vågne om morgen og kigge hen på far og søn som begge sover<3<3<3

Jeg elsker fødselsdage ALLEs fødselsdage. Og i morgen starter vores første af 3 i denne mdr her i huset ( og vi er kun 3)

Jeg elsker at vi snart skal til bornholm.

Jeg elsker at min søn er begyndt at tale meget mere og gentager hvad vi siger:-)

Uha de er alle gode!! 

Her har thea også bare gået og duftet af sol og sommer og thea de sidste par uger! 

Her elsker jeg så til gengæld kærstens dejlig bløde skæg!

Og vi elsker at danse rundt i huset til højt musik!! 

Det er lidt hyggeligt at se hva andre sætter pris på! X

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

Jeg kan slet ikke få mig selv til at skrive noget jeg elsker, efter jeg lige har læst det forfærdelig tab  en  anden kvinde og børn har måtte gå igennem.

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

engodmor skriver:

Jeg kan slet ikke få mig selv til at skrive noget jeg elsker, efter jeg lige har læst det forfærdelig tab  en  anden kvinde og børn har måtte gå igennem.

hvorfor skulle du dog ikke kunne tillade dig at være lykkelig "bare" fordi en anden lider.. man kan og skal ikke leve sit liv på bekostning af andre.. sympati er en god ting, men uanset hvor lykkelig eller ulykkelig du er ændrer det ikke vedkommendes. så op med modet

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

jydeinden skriver:

hvorfor skulle du dog ikke kunne tillade dig at være lykkelig "bare" fordi en anden lider.. man kan og skal ikke leve sit liv på bekostning af andre.. sympati er en god ting, men uanset hvor lykkelig eller ulykkelig du er ændrer det ikke vedkommendes. så op med modet

Helt enig med dig. 

Men jeg kan sætte mig så meget ind i den lille families sted, da jeg selv har prøvet at være samme sted som de, bare med en forældre

Det er svært at forklare, men lige nu vil jeg give plads til det tab moren og hendes børn har måtte gå igennem.  

Anmeld

11. maj 2013

MyLove E

engodmor skriver:

Jeg forstår udmærkede hvad du mener. Jeg har også læst det og har også meget ondt af den lille familie.

Men der er desværre børn som mister forældre og forældre som meget ulykkeligt mister børn hver dag.
Her i vores lille by skal 2 børn på 12 og 15 begraves på mandag. Siden de døde i søndags har jeg grædt og drømt om og over de 2 børn der skulle forlade verden ALT for tidligt.

Faktisk tror jeg de mennesker som mister ville ønske for alle andre at de havde det godt og var lykkelig og elsker noget i denne verden.

Syntes lidt at du prøver at give dårlig samvittighed, hvilket jeg ikke finder helt fair. Der er desværre indlæg om døde næsten hver dag. Men heldigvis også om mirakler:-)

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

engodmor skriver:

Helt enig med dig. 

Men jeg kan sætte mig så meget ind i den lille families sted, da jeg selv har prøvet at være samme sted som de, bare med en forældre

Det er svært at forklare, men lige nu vil jeg give plads til det tab moren og hendes børn har måtte gå igennem.  

jeg har også mistet, og kendt folk der mistede deres ægtefæller i en tidlig alder, men uanset hvor sympatisk jeg nu en gang er, har jeg aldrig siddet og grædet snot over det, jo den del hvor jeg selv mistede.. men ville aldrig selv forvente at andre sad og græd snot på mine vegne medmindre de kendte mig rigtigt godt

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

Tauf skriver:

Jeg forstår udmærkede hvad du mener. Jeg har også læst det og har også meget ondt af den lille familie.

Men der er desværre børn som mister forældre og forældre som meget ulykkeligt mister børn hver dag.
Her i vores lille by skal 2 børn på 12 og 15 begraves på mandag. Siden de døde i søndags har jeg grædt og drømt om og over de 2 børn der skulle forlade verden ALT for tidligt.

Faktisk tror jeg de mennesker som mister ville ønske for alle andre at de havde det godt og var lykkelig og elsker noget i denne verden.

Syntes lidt at du prøver at give dårlig samvittighed, hvilket jeg ikke finder helt fair. Der er desværre indlæg om døde næsten hver dag. Men heldigvis også om mirakler:-)

Hvis jeg ville give nogen dårlig samvittighed, så ville jeg skam være voksen nok til at sige det til tråd starteren

Jeg gav bare mit svar, og så var der absolut ikke mere idet.

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

jydeinden skriver:

jeg har også mistet, og kendt folk der mistede deres ægtefæller i en tidlig alder, men uanset hvor sympatisk jeg nu en gang er, har jeg aldrig siddet og grædet snot over det, jo den del hvor jeg selv mistede.. men ville aldrig selv forvente at andre sad og græd snot på mine vegne medmindre de kendte mig rigtigt godt

Nogen er nok bare mere følsomme end andre

Og jeg er bestemt følsom lige på det punkt med folk som forlader verden i en alt for tidlig alder og med små børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.