Hvordan ville I sige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

CH2012

isabellasmor skriver:

Jeg har overvejet den med en body, pakke den ind og så give den til min kæreste. Ved ikke om det er sådan det kommer til at blive, da han jo godt ved når jeg har mine test dage osv  Vi ser ikke hans familie, men min familie får det nok først afvide efter de 12 uger dèr. Og der tænker jeg måske at pakke et scannings billede ind evt fra nf, eller noget i den stil  Der er ingen der ved vi er igang med pb 

Det med scanningsbilledet synes jeg også er en god ide - jeg ved dog bare, at jeg ville slet ikk kunne holde det skjult i så lang tid... Vores forældre og søskende får det ret hurtigt af vide, når det engang sker 
Men scanningsbilledet ville jeg helt sikkert bruge til facebook 

En body er også en sød ide

Øv, at I ikk snakker med hans familie... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

CH2012

babywish13 skriver:

Jeg lavede en ramme med bånd af små lyserøde og lyseblå fødder og havde skrevet denne tekst:

Du kan ikke med det samme
Få fyldet til denne ramme
Men til februar næste år
Du et dugfrisk billed får
Inden vinteren er omme
Storken forbi vil komme

Det var også en meget sød ide

Må jeg gemme digtet?

Anmeld

12. maj 2013

et-ønske

CH2012 skriver:

Det var også en meget sød ide

Må jeg gemme digtet?

Naturligvis

Anmeld

13. maj 2013

Papillon

CH2012 skriver:

Okay, - det med tøjet har jeg også overvejet, synes det er en meget sød måde. Men som du selv skriver, det kan jo være at man bliver så overvældet, at det er der slet ikk "tid" til... Desuden kommer jeg nok til at teste mens han er hjemme, men nu må vi se hvad tiden bringer... Glæder mig bare så meget, at det er svært at vente... 

Øv, at din familie reagere sådan. Og du tror ikk det ændrer sig, hvis de først får af vide, at du venter dig?

Det er jo lige det

Jo, det gør de nok. Der er bare tradition fot at vælge karriere før børn i familien. Det passer slet ikke ind, at jeg, som 21-årig under uddannelse, skulle have fundet manden (som jeg ikke er gift med) og få børn. Men jeg gør, som jeg føler for, og de bliver jo nok glade for en lille alligevel

Anmeld

13. maj 2013

Lund18

CH2012 skriver:

Fedt, at han vidste det... Var du gået langt over førend du testede positiv eller?

Det er også en sød måde at sige det på - jeg har også overvejet at købe et stykke tøj, som jeg ville give... Men hvis han er hjemme, mens jeg tester, så vil jeg nok bare sige det med det samme

Men synes det er hyggeligt at gå og tænke på hvordan man siger det til de kommende bedsteforældre, ens søskende osv. ...

Vi har også aftalt, at "facebook" først får det afvide efter 12. uge, når vi engang når dertil...

Neej gik faktik "kun" 4 dage over tid 

Jah det er en hyggelig tanke om hvordan det skal siges, men det kommer helt af sig selv. Hvis jeg have vist det før kunne jeg også have fundet på at købe et stykke tøj 

Anmeld

13. maj 2013

(august)

Hej

Med den første fortalte vi det til mine forældre med det samme, da de vidste vi var i ICSI behandling også fik familien det af vide efter nf-scanningen, sammen med billeder.

Anden gang var det op til sommerferien som vi skulle holde med mine forældre og lillebror, så mandens familie fik det af vide inden vi skulle rejse sammen med min lillebror. Vi skulle rejse sammen med ham og tænkte at det ville vække lidt opsigt hvis jeg hele tiden skulle kaste op eller tisse.

Mine forældre fik det af vide på den må at vores store pige på 10 mdr havde fået en Cirkeline body hvor vi havde skrevet " storesøster 14. jan '12". De opdagede det ca efter 5 min og befyndte at græde da nr. 2 er hjemmelavet

Anmeld

13. maj 2013

Tulipan

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen

Når I skal/da I fortalte, at I skulle have et barn, hvordan gør/gjorde I så? 

Og her tænker jeg på henholdsvis jeres forældre (bedsteforældrene), søskende, anden familie, tætte venner...

Og I må også meget gerne fortælle hvordan I fortalte det til jeres kæreste/mand

Det er ikke fordi jeg står med en positiv test endnu, men kom bare til at tænke på det...

Da jeg blev gravid i januar havde jeg alle mulige planer om hvordan jeg skulle fortælle min kæreste det. Men da der så skete, var jeg så glad og overrasket at jeg bare løb råbende ind i soveværelset: den we positiv, den er positiv... Så han vågnede med et chok. Han er B-menneske og dårlig til at vågne om morgenen, så han fortalte mig senere at han mindst troede der var brænd eller nogen var død.

næste gang håber jeg det blir lidt mere elegant

vores forældre nåede ikke at få det at vide inden jeg aborterede, men når de ska ha det at vide blir det først med scanningsbillederne. Har tænkt mig at sende dem et brev med billedet i uden afsender lidt som et gækkebrev, og så må de gætte hvem det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.