Anonym skriver:
ja det er sgu rigtig. Da jeg mødte min mand var han ren og pæn.
Men nu..... nu efter 9 år sammen, gøre han ikke noget ud af sig selv og er beskidt!!!
Han børste kun tænder to gange om ugen ca.
Han er i bad en gang om ugen.
Jeg kan ikke sidde ved siden af ham i sofaen, når han kommer hjem fra arbejde, pga han lugter - alt lugter - fødder, armhuler osv....
Jeg elsker ham meget, men det er er et problem for mig. For kan aldrig sidde mere og kramme foran fjerneren eller holde om ham når vi sover... eller ha sex!! bliver jo ikke ligefrem tændt af hans lugt.
Jeg har sagt det til ham, og han siger bare at han er for træt til at gå i bad efter en arbejdsdag. Han er lidt ligeglad. Hvordan kan han være det?? jeg flipper total ud, hvis jeg kan lugte at jeg har dårlig ånde! 
Han er ligesom et lille barn på dette område. Hvis jeg køber en smart ny tandbørste bliver han helt "jubii" og børste tænder med det samme, men efter et par dage, er det ikke sjovt mere. Eller laver et karbad til ham - så kommer han straks i bad. Men kan jo ikke lave karbad til ham hver dag.... !!
Hvad kan jeg gøre?
Har haft samme Problem herhjemme... Han prioriterede simpelthen ikke den personlige hygiejne. Han kom 'fra det' og prioriterede andre ting som tv og computer i stedet. Heldigvis vil han jo stadig gerne have sex, så sagde direkte til ham at ligesom jeg nægter at dyrke sex hvis ikke jeg er ren, vil jeg heller ikke dyrke sex med ham hvis ikke han er ren. Det resulterede en periode i at han gik i bad hver gang han synes det var tid til sex - turn off for mig... Fik han så at vide. Så nu sender jeg ham i bad hver 2 dag, og det fungerer faktisk meget godt. Han nyder jo sit bad når han først står der, og nyder det også bagefter... Tandbørstningeb halter nok fortsat bagefter (han hår senere i seng end jeg, men synes det er sjældent at tandbørsten er våd og der lugter af tandpastA når jeg er oppe og tisse), så han må børste tænder inden vi hygger, ellers er det i hvert fald uden de dybe kys... Stadig irriterende, men tager en ting af gangen ;0)