har ikke sex pga. manden er beskidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.933 visninger
20 svar
19 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

ja det er sgu rigtig. Da jeg mødte min mand var han ren og pæn.

Men nu..... nu efter 9 år sammen, gøre han ikke noget ud af sig selv og er beskidt!!!

Han børste kun tænder to gange om ugen ca.

Han er i bad en gang om ugen.

Jeg kan ikke sidde ved siden af ham i sofaen, når han kommer hjem fra arbejde, pga han lugter - alt lugter - fødder, armhuler osv....

Jeg elsker ham meget, men det er er et problem for mig. For kan aldrig sidde mere og kramme foran fjerneren eller holde om ham når vi sover... eller ha sex!! bliver jo ikke ligefrem tændt af hans lugt.

Jeg har sagt det til ham, og han siger bare at han er for træt til at gå i bad efter en arbejdsdag. Han er lidt ligeglad. Hvordan kan han være det?? jeg flipper total ud, hvis jeg kan lugte at jeg har dårlig ånde!

Han er ligesom et lille barn på dette område. Hvis jeg køber en smart ny tandbørste bliver han helt "jubii" og børste tænder med det samme, men efter et par dage, er det ikke sjovt mere. Eller laver et karbad til ham - så kommer han straks i bad. Men kan jo ikke lave karbad til ham hver dag.... !!

Hvad kan jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Smukkert

Anonym skriver:

Men nu..... nu efter 9 år sammen, gøre han ikke noget ud af sig selv og er beskidt!!!

Jeg kan ikke sidde ved siden af ham i sofaen, når han kommer hjem fra arbejde, pga han lugter - alt lugter - fødder, armhuler osv....

Jeg elsker ham meget, men det er er et problem for mig. For kan aldrig sidde mere og kramme foran fjerneren eller holde om ham når vi sover... eller ha sex!! bliver jo ikke ligefrem tændt af hans lugt.

Jeg har sagt det til ham, og han siger bare at han er for træt til at gå i bad efter en arbejdsdag. Han er lidt ligeglad. Hvordan kan han være det?? jeg flipper total ud, hvis jeg kan lugte at jeg har dårlig ånde!

Han er ligesom et lille barn på dette område. Hvis jeg køber en smart ny tandbørste bliver han helt "jubii" og børste tænder med det samme, men efter et par dage, er det ikke sjovt mere. Eller laver et karbad til ham - så kommer han straks i bad. Men kan jo ikke lave karbad til ham hver dag.... !!

Hvad kan jeg gøre?

Er han fuldstændig ligeglad med dine følelser omkring det, når du siger det til ham?

Hvordan har du fortalt ham det? Direkte som her beskrevet eller lidt pakket ind?

Anmeld

11. maj 2013

Lilje82

Øv det havde jeg ikke kunnet leve med  Tror han havde fået at vide  "gå i bad eller flyt" jeg synes det er dissideret ulækkert og ville ikke kunne leve sammen med sådan en, lige hvor meget hvor meget jeg elskede ham, tror det ville blive tæmmet af det. 

Anmeld

11. maj 2013

Maria-s

Altså hvis han kan sætte sig ned og se fjernsyn, kan han vel også gå i bad?? 

Sorry, men jeg tror jeg havde "sat stolen for døren" og sagt at hvis vi to skal blive ved med at have et forhold og hvis du holder af mig og vores forhold, så kommer du igang med at gøre noget mere ud af din hygiejne og dig selv! Du siger det jo fordi du holder af ham. Det er jo netop fordi du gerne vil ham. 

Det var måske noget andet hvis han altid havde været sådan, men du skriver jo at han før gik op i sig selv. Er det ren og skær dovenskab, eller kunne det ligge noget depressivt bag ved? 

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Smukkert skriver:

Er han fuldstændig ligeglad med dine følelser omkring det, når du siger det til ham?

Hvordan har du fortalt ham det? Direkte som her beskrevet eller lidt pakket ind?

jeg har først givet ham nogle hints som

(når jeg går forbi ham) sagde jeg fx "ej du lugter lidt, skal du ikke lige i bad"

ikke så pakket ind syntes jeg

men efter mine hints og intet resultat, sagde jeg direkte, at jeg ikke har lyst til sex når han hele tiden lugter.

Og han virker total ligeglad. Forstår det ikke.

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Øv det havde jeg ikke kunnet leve med  Tror han havde fået at vide  "gå i bad eller flyt" jeg synes det er dissideret ulækkert og ville ikke kunne leve sammen med sådan en, lige hvor meget hvor meget jeg elskede ham, tror det ville blive tæmmet af det. 

ja det er også blevet et større og større problem. Vi har ikke haft sex i en måned - vi har normalt 2 gange om ugen.

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Altså hvis han kan sætte sig ned og se fjernsyn, kan han vel også gå i bad?? 

Sorry, men jeg tror jeg havde "sat stolen for døren" og sagt at hvis vi to skal blive ved med at have et forhold og hvis du holder af mig og vores forhold, så kommer du igang med at gøre noget mere ud af din hygiejne og dig selv! Du siger det jo fordi du holder af ham. Det er jo netop fordi du gerne vil ham. 

Det var måske noget andet hvis han altid havde været sådan, men du skriver jo at han før gik op i sig selv. Er det ren og skær dovenskab, eller kunne det ligge noget depressivt bag ved? 

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad grunden er... tror måske godt at det kunne være dovenskab!

og bliver så vred, fordi hvis jeg måske en gang om året kommer til at lugte af sved eller har dårlig ånde... så er han bare "wooow hvor er du klam".... øhhhh har du kigget på dig selv????

Anmeld

11. maj 2013

Tulipan

Hvad kan jeg gøre?

Er han ligeglad med at I aldrig har sex? For ellers må du jo sige ingen sex uden bad? Eller gå i bad sammen??

har du fortalt ham hvor stort et problem det er?

har du prøvet at sige at du ikke har råd til at betale for hans tandlægeregninger og at han skal ha gebis om nogle år hvis han ikke tar sig sammen? Hvis han tænker som et barn skal du måske opdrage på ham som et barn?

har I andre problemer der gør han ikke vil ha sex/er ligeglad og det her så er en undskyldning?

Anmeld

11. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvad kan jeg gøre?

Min havde fået at vide find badet og tandbørsten el. Smut... 

Øog ved han havde sagt det samme til mig...

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Er han ligeglad med at I aldrig har sex? For ellers må du jo sige ingen sex uden bad? Eller gå i bad sammen??

har du fortalt ham hvor stort et problem det er?

har du prøvet at sige at du ikke har råd til at betale for hans tandlægeregninger og at han skal ha gebis om nogle år hvis han ikke tar sig sammen? Hvis han tænker som et barn skal du måske opdrage på ham som et barn?

har I andre problemer der gør han ikke vil ha sex/er ligeglad og det her så er en undskyldning?

Lige nu virker han rimelig ligeglad med at vi ikke har sex.

Men jeg er person som godt kunne ha sex hver dag, så når han endelig har lyst, lukker jeg bare næsen og nyder det så meget som man nu kan.

Jeg plejer at ligge op til sex, lige efter han har været i bad.... still waiting!!

Men i denne måned er det bare blevet for meget! og har bare så meget lyst til sex fra min "gamle" mand... min engang rene mand.

Ja har sagt til utalige af gange hvor stort et problem det er. Men han er bare så ligeglad. og ja det med tandlægeregninger og gebis har jeg også prøvet at fortælle ham - men igen total ligeglad.

tjah, syntes ikke lige jeg kan komme på andre problemer. Syntes vi har det godt sammen. Men, maybe I am fooling myself?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.