professionelle billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Nemesis

hold da op...det er da vilde priser.

Her har vi de sidste 3 år været til fotograt. en times session, DVD med alle billederne. 30 af dem redigeret klar til at printe ud 1000 kr.

Før det hos en anden fotograf fik vi sat billeder på lærred for 500 kr.

har fotografen en hjemmeside så tjek han priser ud der og ellers så ville jeg non være super ærgelig men tror ikke jeg ville bruge SÅ mange penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Alarnna

Nemesis skriver:

hold da op...det er da vilde priser.

Her har vi de sidste 3 år været til fotograt. en times session, DVD med alle billederne. 30 af dem redigeret klar til at printe ud 1000 kr.

Før det hos en anden fotograf fik vi sat billeder på lærred for 500 kr.

har fotografen en hjemmeside så tjek han priser ud der og ellers så ville jeg non være super ærgelig men tror ikke jeg ville bruge SÅ mange penge.

Ærligt var det også nogenlunde det jeg havde regnet med .. Synes virkelig det er frækt.. Han er åbenbart også den dyreste i den by vi bor i.. vi snakkede meget om vi bare skulle droppe det.. enten købe et kamera selv og prøve at sætte noget op herhjemme og tage nogle gode billeder (hvilket vi nok gør alligevel også) eller bare få taget nogen et andet sted.. Men nu tror jeg vi bare får købt det ene billede her.. og så bruger vi nok ikke ham igen.. sys bare det ville være ærgeligt at 'Miste' det billede der blev taget. men jeg gir ikk 550,- for dårlig kvalitet billeder på en cd! det nægter jeg ! så hellere give de der lidt under 2000,- for noget vi så kan hænge op..

Anmeld

19. maj 2013

PernilleogLouis

Alarnna skriver:

Hey allesammen.. 

Vi købte en barnevoggn i kære børn, og der fik vi et gavekort på 500kr. Til at få taget et billede af vores lille bebs når han kom ud engang. . Yay tænkte jeg .. hvor fedt.

Jeg ringer photografen op for at bestille tid, jeg spørger om der er noget vi skal medbringe.. han siger nej.. men, foreslår at vi har vores hænder med på billedet.. fedt siger jeg... koster det extra udover gavekortet? Så sir han nej hele photoshootet er gratis og så køber i bare det billede i nu skal have.. 

Hmm.. troede vi fik billedet med.. at det var hele pointet med at få ggavekortet. ..

Nå vi har så aftale idag (lørdag) jeg forestiller mig vi får taget en masse gode billeder.. lille Lucca og måske også Logan (storebror) måske endda også med os alle ... 

Men da vi kommer derned og får taget et virkelig sødt billede af lillemanden.. og et godt et af storebror/lillebror. Er vi færdige. Vi spørger så til priser af billederne. Og et lille billede på 18x18 (hvilket er en del mindre end jeg havde i tankerne) koster ca 1000 kr. Omg ! Den srørrelse jeg havde drømt om koster 3000 

Havde ingen anelse om at det var såå dyrt? 

Er det bare det her sted eller er det samme erfaring i andre har... 

Knus natasja

Da min dreng var lille fik jeg taget et billed hver måned hos en fotograf - samlet kostede det over 3000 men elsker de billeder.

For et par måneder siden fik jeg så taget billeder af min  søn og nogen af min søn og mig hos en fotottaf herinde fra - hun er bare fantastisk dygtig og fik en masse billeder på en cd også nogle printet ved siden af og det var langt fra så dyrt som du skriver om  

Anmeld

19. maj 2013

Dorthe1986

Da Emil var 3,5 måned fik vi taget billeder hos Photocare. Vi fik 3 billeder af ham i str 18x18 og et på 30x30 hvor vi alle tre var på og det blev 2200 kr mener jeg. Men det var så inkl. rammer og selve shootet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.