Hey allesammen..
Vi købte en barnevoggn i kære børn, og der fik vi et gavekort på 500kr. Til at få taget et billede af vores lille bebs når han kom ud engang. . Yay tænkte jeg .. hvor fedt.
Jeg ringer photografen op for at bestille tid, jeg spørger om der er noget vi skal medbringe.. han siger nej.. men, foreslår at vi har vores hænder med på billedet.. fedt siger jeg... koster det extra udover gavekortet? Så sir han nej hele photoshootet er gratis og så køber i bare det billede i nu skal have..
Hmm.. troede vi fik billedet med.. at det var hele pointet med at få ggavekortet. ..
Nå vi har så aftale idag (lørdag) jeg forestiller mig vi får taget en masse gode billeder.. lille Lucca og måske også Logan (storebror) måske endda også med os alle ...
Men da vi kommer derned og får taget et virkelig sødt billede af lillemanden.. og et godt et af storebror/lillebror. Er vi færdige. Vi spørger så til priser af billederne. Og et lille billede på 18x18 (hvilket er en del mindre end jeg havde i tankerne) koster ca 1000 kr. Omg ! Den srørrelse jeg havde drømt om koster 3000 
Havde ingen anelse om at det var såå dyrt?
Er det bare det her sted eller er det samme erfaring i andre har...
Knus natasja
Anmeld