Cykelhjelm til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

EnGodMor

Pylle3 skriver:

Hos cykelhandleren.

Pris omkring de 300 kr

Go ide. Tak for dit svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

EnGodMor

ESV skriver:

Hos jupiter cykler kostede ca 350. Jeg ville ALDRIG som i virkelig ALDRiG købe sådan en brugt du kan ikke nødvendigvis se på den om den har været i kollision. Og har den det skal den skiftes ud asap

Helt enig. Selvfølgelig kan man godt være heldig og finde noget godt brugt. Men når det gælder børns sikkerhed, så skal det bare være iorden tak for dit svar

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

Twinkle little star skriver:

T hansen.. Har lige købt en ny til min søn.. 80 kr.. 

Tak for svar.

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

Monski skriver:

Søndagsavisen har lige lavet en test omkring børne cykelhjelme og jeg var helt i chok!
Den der var bedst i test var fra toys'r'us og den dårligste var den jeg gav over 400,- for i en cykelhandler dengang jeg købte til Anthon.

Jeg læste godt at nogen af de dyre dumpende i test. 

Anmeld

11. maj 2013

farmanden

Den test der refereres til i Søndagsavisen er ikke lavet af Søndagsavisen, men af Test Fakta, som er Sveriges svar på det danske TÆNK. De tester løbende cykelhjelme for at se om de overholder de europæiske standardkrav certificeret i CE EN 1078, som er den godkendelse cykelhjelme skal have for at blive solgt i EU. Bell Tater børnecykelhjelm klarede sig rigtig godt. Denne hjelm har derudover nem hagespænde, universalt nakkespændesystem og lysdioder i nakken. 

Anmeld

11. maj 2013

Moma

2. maj var der test i Søndagsavisen. De dyreste var ikke de bedste. Kan ikke lige smide et link, da jeg er på fra tlf. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.