Cykelhjelm til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.443 visninger
15 svar
8 synes godt om
10. maj 2013

EnGodMor

Hvor har du/i købt cykelhjelm til jeres barn/børn, og hvad var prisen cirka?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

lottemusen

engodmor skriver:

Jeg fandt en "ny" brugt på den blå avis til 150 kr.
Den hedder Specialized small fry toodler, og er en af de bedste man kan få. Den går helt ned til 44 cm i hoved omkreds. Som ny koster den 300 kr.

Her er et link hvor den kan købes. Den er på tilbud lige nu til 250 kr. 
http://www.buhlcykler.dk/cykelhjelme.html#%21___SID=U&l=0&p=5 

Anmeld

10. maj 2013

De3Guldklumper

engodmor skriver:

Hos cykelhandleren.

Pris omkring de 300 kr

Anmeld

10. maj 2013

ESV

engodmor skriver:

Hos jupiter cykler kostede ca 350. Jeg ville ALDRIG som i virkelig ALDRiG købe sådan en brugt du kan ikke nødvendigvis se på den om den har været i kollision. Og har den det skal den skiftes ud asap

Anmeld

10. maj 2013

Tip!

T hansen.. Har lige købt en ny til min søn.. 80 kr.. 

Anmeld

10. maj 2013

tine1985

ESV skriver:

Hos jupiter cykler kostede ca 350. Jeg ville ALDRIG som i virkelig ALDRiG købe sådan en brugt du kan ikke nødvendigvis se på den om den har været i kollision. Og har den det skal den skiftes ud asap

Ved du egentlig hvordan det er, hvis cykelhjelmen er blevet tabt på jorden. Min datter tabte/smed den da hun sad på min arm, og blev lidt nærvøs for, om den egentlig kan holde til det 

Anmeld

11. maj 2013

ESV

tine1985 skriver:

Ved du egentlig hvordan det er, hvis cykelhjelmen er blevet tabt på jorden. Min datter tabte/smed den da hun sad på min arm, og blev lidt nærvøs for, om den egentlig kan holde til det 

Altså det har jeg hørt at de burde kunne holde til men er faktisk ikke 100 % sikker men jeg mener det er noget med at i en kollision og hvis man vælter de skal skiftes der er jo også en anden vægt i når den sidder på et hoved men jeg syntes du skal spørge en cykelhandler. Og hvis du gider vil je meget gerne have svaret selv.

Anmeld

11. maj 2013

tine1985

ESV skriver:

Altså det har jeg hørt at de burde kunne holde til men er faktisk ikke 100 % sikker men jeg mener det er noget med at i en kollision og hvis man vælter de skal skiftes der er jo også en anden vægt i når den sidder på et hoved men jeg syntes du skal spørge en cykelhandler. Og hvis du gider vil je meget gerne have svaret selv.

Jeg hopper lige ind forbi vores cykelshop på mandag og spørger, så skal jeg nok dele svaret Det kan godt gå hen og blive en dyr hobby, hvis den skal skiftes ud! 

Anmeld

11. maj 2013

Monski

engodmor skriver:

Søndagsavisen har lige lavet en test omkring børne cykelhjelme og jeg var helt i chok!
Den der var bedst i test var fra toys'r'us og den dårligste var den jeg gav over 400,- for i en cykelhandler dengang jeg købte til Anthon.

Anmeld

11. maj 2013

EnGodMor

lottemusen skriver:

Jeg fandt en "ny" brugt på den blå avis til 150 kr.
Den hedder Specialized small fry toodler, og er en af de bedste man kan få. Den går helt ned til 44 cm i hoved omkreds. Som ny koster den 300 kr.

Her er et link hvor den kan købes. Den er på tilbud lige nu til 250 kr. 
http://www.buhlcykler.dk/cykelhjelme.html#%21___SID=U&l=0&p=5 

Tak for dit svar, jeg læste mig nemlig op frem til at mange af de dyre dråber dumpet i test. Men den du skriver om skulle være en af de bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.