Halvhøj seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

LinLin

K&S skriver:

Jeg synes bare ikke, jeg kan finde den på Ilvas hjemmeside i halvhøj version?

Den sælges i moduler min søn har den. Man køber en "basisseng" og derefter ekstra gavle til at sætte under. Den kan også laves som køjeseng og loftseng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

K&S

DAs mor skriver:

Den sælges i moduler min søn har den. Man køber en "basisseng" og derefter ekstra gavle til at sætte under. Den kan også laves som køjeseng og loftseng

Hvor meget ender prisen så ud i?

Jeg synes nemlig, den er meget mere robust at se på end mange af de "billigere" modeller

Anmeld

11. maj 2013

LinLin

K&S skriver:

Hvor meget ender prisen så ud i?

Jeg synes nemlig, den er meget mere robust at se på end mange af de "billigere" modeller

1500kr for sengen plus 2x 550kr for gavle kan jeg se så den er ikke heltbillig, men superrobust - og tung! Har prøvet at flytte med den

Anmeld

11. maj 2013

K&S

DAs mor skriver:

1500kr for sengen plus 2x 550kr for gavle kan jeg se så den er ikke heltbillig, men superrobust - og tung! Har prøvet at flytte med den

Tak

Er stigen så også ekstratilbehør?

Anmeld

11. maj 2013

LinLin

K&S skriver:

Tak

Åh ja - den skal også købes ved siden af...

Anmeld

11. maj 2013

Malli

K&S skriver:

Jeg synes bare ikke, jeg kan finde den på Ilvas hjemmeside i halvhøj version?

Den kan udvides fra blandt andet alm juniorseng til, halvhøjseng, til højseng og køjeseng. den skulle gerne kunne ses på ilvas hjemmeside her

http://shop.ilva.dk/soeg_produkt/?pageno2=1&ca t=&searchtype=category&pageno=1&textCa t=Emil&setpage=1&btn_pn.x=14&btn_pn.y= 8&btn_pn=true

Anmeld

11. maj 2013

Malli

K&S skriver:

Tak

Man har også kunne købe den som halvhøjseng, for du skal også ja sengehest på, for at stigen kan fastsættes!

Men de plejer at ha den som "færdig pakke" og ellers kan du finde den på dba! Der købte jeg min datters for 1000kr inkl skrivebord! Og så har jeg købt ny madras og selv lavet gardiner osv

Anmeld

12. maj 2013

Malene84

Mussen2 skriver:

Vi har en god junior seng, som det er muligt at lave til en halvhøj seng.
Nu tænker vi på om det måske ville være en god gave at få den lavet høj nu hvor hun fylder 4

Jer med halvhøj senge, hvornår fik jeres børn dem og er/var de et hit ? Og hvor længe brugte de dem?

Vores drenge/dreng fik deres halvhøj da de var 2.5år! De sagde i Flexa butikken at de opfordrede at børn var mindst 3-4 år før de fik en halvhøj - meeeeen de har nok aldrig haft tvillinger på meget lidt plads 

Sengen var et mega hit... længe... nu har vi udbygget den, så på deres 3års fødselsdag kom Villads endnu højere op, så brormand nu sover på tværs (og nu begge to med voksen dyne - pyyyh de bliver store)!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.