Halvhøj seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.035 visninger
17 svar
4 synes godt om
10. maj 2013

Mussen2

Vi har en god junior seng, som det er muligt at lave til en halvhøj seng.
Nu tænker vi på om det måske ville være en god gave at få den lavet høj nu hvor hun fylder 4

Jer med halvhøj senge, hvornår fik jeres børn dem og er/var de et hit ? Og hvor længe brugte de dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Malli

Vi har en god junior seng, som det er muligt at lave til en halvhøj seng.
Nu tænker vi på om det måske ville være en god gave at få den lavet høj nu hvor hun fylder 4

Jer med halvhøj senge, hvornår fik jeres børn dem og er/var de et hit ? Og hvor længe brugte de dem?

Hejsa,
vores datter fik en halvhøj seng da hun var lidt over 3 år. og hun er bare SÅ glad for den. Hun elsker sin hule og leger bare så meget på sit værelse nu!
Hun er meget stolt over sin seng, og at hun selv kan kravle op og ned af stigen

Jeg har lige vedhæftet lidt billeder af sengen, fra før den blev dekoreret og som den står nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2013

Mussen2

Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg vil bestemtoverveje om det e nu det skal være

Anmeld

10. maj 2013

Malli

Mussen2 skriver:

Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg vil bestemtoverveje om det e nu det skal være

Det er så hyggeligt Om aftenen ligger vi sammen derinde, og læser godnat historie. Og i øjeblikket bliver der spurgt hver dag " Må jeg ikke sove i min hule i nat" problemet er at hun drømmer rigtig meget for tiden, og sover uroligt, så det er nok ikke det bedste sted at ligge og carte rundt

Anmeld

10. maj 2013

Mussen2

Malli skriver:

Det er så hyggeligt Om aftenen ligger vi sammen derinde, og læser godnat historie. Og i øjeblikket bliver der spurgt hver dag " Må jeg ikke sove i min hule i nat" problemet er at hun drømmer rigtig meget for tiden, og sover uroligt, så det er nok ikke det bedste sted at ligge og carte rundt

Nårh hvor sødt hvor er sengen fra? Kan skrivebordet rykkes ind og ud?

Anmeld

10. maj 2013

Tip!

Min søn fik denne seng i fødselsdags gave af morfar da han blev 4 år.. Bestemt et hit, især rutschebanen..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2013

Malli

Mussen2 skriver:

Nårh hvor sødt hvor er sengen fra? Kan skrivebordet rykkes ind og ud?

ja det kan, det kan glides ind og ud, og er fastmmonteret under sengen, så det sidder fast i sengen

sengen er fra Ilva

Anmeld

11. maj 2013

K&S

Malli skriver:

ja det kan, det kan glides ind og ud, og er fastmmonteret under sengen, så det sidder fast i sengen

sengen er fra Ilva

Kan du huske, hvad sengen hedder?

Anmeld

11. maj 2013

LinLin

K&S skriver:

Kan du huske, hvad sengen hedder?

Den hedder Emil

Anmeld

11. maj 2013

K&S

DAs mor skriver:

Den hedder Emil

Jeg synes bare ikke, jeg kan finde den på Ilvas hjemmeside i halvhøj version?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.