Myrer... argh...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Mira0911

Jeg har prøvet med kanel os, det tiltrak bare flere... Men bruger lokkedåser - virker fint her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi fik et kæmpe udbrud af myrer/FLYVEMYRER ARGH i vores ene vindueskarm i forgårs... VADRK siger jeg bare... 

Vi har ellers nogenlunde fået styr på dem med lokkedåser...

Men vi blev simpelthen nødt til at spraye med stald-chock også åbne vinduerne... FØJ det var klamt!!! Og ma skulle jo inden de der flyvemyrer de fløj overalt.

Men du skal prøve at finde ud af, hvor de bor også hælder jeg simpelthen kogene vand ned til dem. Det kan de ikke lide!!!

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Miamaja skriver:

myre.. saa ved man det er sommer i danmark. ahh hvilke minder. myre gor mig ikke saa meget saa laenge der ikke er en hel haer eller de begynder paa det der med at flyve

Men det er dælme klamt hvis man ikke kan sidde udenfor på terrassen uden at de løber op af ens ben, og de også er overalt hvis man sætter sig på et tæppe ude på græsset. FØJ, altså
I har måske slet ikke myrer i USA?

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Zafir skriver:

Vi fik et kæmpe udbrud af myrer/FLYVEMYRER ARGH i vores ene vindueskarm i forgårs... VADRK siger jeg bare... 

Vi har ellers nogenlunde fået styr på dem med lokkedåser...

Men vi blev simpelthen nødt til at spraye med stald-chock også åbne vinduerne... FØJ det var klamt!!! Og ma skulle jo inden de der flyvemyrer de fløj overalt.

Men du skal prøve at finde ud af, hvor de bor også hælder jeg simpelthen kogene vand ned til dem. Det kan de ikke lide!!!

Nå, det kan de ikke lide??
Vil jeg da prøve så, er jo også et billigt trick.
Tak for råd.

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nå, det kan de ikke lide??
Vil jeg da prøve så, er jo også et billigt trick.
Tak for råd.

Altså jeg aner ikke hvor meget stal-chock koster, men vi bruger det også mod hvipse boer og den slags...

Og det virker altså også mod myrer... hehe.

edit:

fandt lige det her.. shop.mi.dk/catalog/product_info.php

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Rikke skriver:

Men det er dælme klamt hvis man ikke kan sidde udenfor på terrassen uden at de løber op af ens ben, og de også er overalt hvis man sætter sig på et tæppe ude på græsset. FØJ, altså
I har måske slet ikke myrer i USA?

nae det synes jeg egentlig ikke vi har. jeg har ihvertfald aldrig set dem i boligomraader. men saa har vi black widows edderkopper og rattlesnakes og corn snakes - de holder sig fra vores have gudskelov, men jeg er rendt ind i slanger i parken de kommer ud om sommeren for at slikke sol tidligt om morgenen. det er jeg som dansker ikke vant til saa guldklumpen faar ikke lov til at rende rundt udenfor sin klapvogn mere

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Puha da Tror jeg ville dø af skræk hvis jeg mødte sådan en slange...
Så hellere myrer

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Miamaja skriver:

nae det synes jeg egentlig ikke vi har. jeg har ihvertfald aldrig set dem i boligomraader. men saa har vi black widows edderkopper og rattlesnakes og corn snakes - de holder sig fra vores have gudskelov, men jeg er rendt ind i slanger i parken de kommer ud om sommeren for at slikke sol tidligt om morgenen. det er jeg som dansker ikke vant til saa guldklumpen faar ikke lov til at rende rundt udenfor sin klapvogn mere

Så hellere myrer

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Rikke skriver:

Så hellere myrer

haha ja!

Anmeld

2. juli 2009

KarinaIda

Rikke skriver:

Vi har simpelthen så mange myrer at jeg er ved at blive sindssyg!!

Jeg har lokkedåser stående inde, men der er alligevel mange overalt... er der noget der virker bedre?

Og udenfor vrimler de også frem... kan man bekæmpe dem der er udenfor også? Har aldrig oplevet noget lignende!!

Har det på nøjagtig samme måde som dig.. Rigtig irriterende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.