Myrer... argh...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi har simpelthen så mange myrer at jeg er ved at blive sindssyg!!

Jeg har lokkedåser stående inde, men der er alligevel mange overalt... er der noget der virker bedre?

Og udenfor vrimler de også frem... kan man bekæmpe dem der er udenfor også? Har aldrig oplevet noget lignende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Rasmine

Kanel?

Anmeld

1. juli 2009

Rillo

Du skal tage i matas og købe noget til udvanding..sådan nogle poser du smider i vand og vvander der hvor er er myrer langs væggen terrassen osv

Døjer selv med amnge myrer

Anmeld

1. juli 2009

Frederikke80

Mebach skriver:

Kanel?

Altså smide kanel udenfor eller hvad? Har aldrig hørt om det før

Anmeld

1. juli 2009

Frederikke80

Rillo skriver:

Du skal tage i matas og købe noget til udvanding..sådan nogle poser du smider i vand og vvander der hvor er er myrer langs væggen terrassen osv

Døjer selv med amnge myrer

Okay, lyder smart. Vil jeg da lige kigge på i morgen

Anmeld

1. juli 2009

Rillo

her har det været effektivt...og de myrer lokkedåser de har er også gode husk at få dem skiftet ud..de holder kun en periode!

Anmeld

1. juli 2009

Tina2

Hej Rikke, uhhh vi døjer også med myrer OG flyvemyrer!!!!!!!!!!!!!!! Har haft total "angreb" af dem ved bryggersindgangen 2 gange på 4 dage, vores bryggersgulv var mildest talt levende:-( Kæft så klamt det var!!!!!!

Min mand kan simpelthen ikke klare myrer, når der er så mange, så jeg måtte igang og det endte med vi pillede kosteskabet ned, for det var der bagved de kom ind......

Vi har et insektmiddel som spray der hedder "Bio" og det er helt fantastisk effektivt!!!! Ved faktisk ikke lige hvor vi har købt det, men flasken er hvid..... Måske du kan google det hvis det er:-)

Anmeld

1. juli 2009

Frederikke80

Tina2 skriver:

Hej Rikke, uhhh vi døjer også med myrer OG flyvemyrer!!!!!!!!!!!!!!! Har haft total "angreb" af dem ved bryggersindgangen 2 gange på 4 dage, vores bryggersgulv var mildest talt levende:-( Kæft så klamt det var!!!!!!

Min mand kan simpelthen ikke klare myrer, når der er så mange, så jeg måtte igang og det endte med vi pillede kosteskabet ned, for det var der bagved de kom ind......

Vi har et insektmiddel som spray der hedder "Bio" og det er helt fantastisk effektivt!!!! Ved faktisk ikke lige hvor vi har købt det, men flasken er hvid..... Måske du kan google det hvis det er:-)

Flyvemyrer??? Lyder godt nok skummelt

Her vælter de frem ude på terrassen, så det er bare næsten umuligt at sidder derude. FØJ!

Sprøjter du så bare det der ned i deres bo, eller hvad?

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

myre.. saa ved man det er sommer i danmark. ahh hvilke minder. myre gor mig ikke saa meget saa laenge der ikke er en hel haer eller de begynder paa det der med at flyve

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Ja sprøjtede bare ned hvor de kom fra, og der har ingen været siden, så håber det hjælper:-)

Flyvemyrer er også bare vildt klamme:-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.